głowica 1.8 KR/PL
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
- Lokalizacja: Stalowa Wola
głowica 1.8 KR/PL
Cześć
Chlopaki mam możliwość do mojej PLki wstawić głowicę rodem z KR.
Napiszcie jak to wygląda w praktyce i jakie są różnice?
btw.buszowałem po forum i znalazłem np że warto do głowicy z PL wsadzić wałki z KR, ale to sobny temat, bo ja mam głowice w całości.
Chlopaki mam możliwość do mojej PLki wstawić głowicę rodem z KR.
Napiszcie jak to wygląda w praktyce i jakie są różnice?
btw.buszowałem po forum i znalazłem np że warto do głowicy z PL wsadzić wałki z KR, ale to sobny temat, bo ja mam głowice w całości.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
- Lokalizacja: Stalowa Wola
cześć
niestety nie mam fotek ani jednej ani drugiej glowicy -
plus jest taki ze ta glowica z KRki jest po remoncie, a w mojej się odzywają już popychacze-któreś z tych środkowych
PS. jak byście mogli, to podeślijcie info- dziś mam się z gościem spotkać zaraz po pracy i dać znać kolo 17
PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?
PS3 Na co mam zwrócić uwagę jak będę oglądał tą głowicę ?
niestety nie mam fotek ani jednej ani drugiej glowicy -
plus jest taki ze ta glowica z KRki jest po remoncie, a w mojej się odzywają już popychacze-któreś z tych środkowych
PS. jak byście mogli, to podeślijcie info- dziś mam się z gościem spotkać zaraz po pracy i dać znać kolo 17
PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?
PS3 Na co mam zwrócić uwagę jak będę oglądał tą głowicę ?
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 15:59 przez czarek1982, łącznie zmieniany 2 razy.
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
bo KR ma wieksze wałki co daje lepszy współczynnik napełnienia a co z kolei daje większy power. PL ma mniejszy wałek ssacy i to jest jedyna różnica w głowicach.czarek1982 pisze:PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?
Głowice takie same tak jak wszyscy piszą...
[ Dodano: Pią 12 Gru, 2008 ]
aaa no i chyba była jakaś róznica w zaworach ale takie pytanie to juz nie do mnie
18K4F inside... RWD car :)
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
- Lokalizacja: Stalowa Wola
jak tylko będę miał głowice powykręcane to porobie fotobugalon pisze:Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Coś chyba nie bardzo Mam na półce teraz czapke z ABFa. Jeżdzona na gazie i to ubogim zdrowo. Generalnie do remontu. Każda 1,8 pękła by w kilkunastu miejscach a ta jest cała i doskonale sie nadaje do odświeżenia.toffic pisze:dodaj z 9A bo ABF=1.8bugalon pisze:Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ja mam czpke z 9a po takich przejsciach ze nie pytaj i nie pekla gdzie mialem takze inna po mniejszych przejsciach i sluzy mi zasadniczo za model do spawania kolektorow, wiec nie ma reguly
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości