temp. oleju w 1.8 16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

temp. oleju w 1.8 16v

Post autor: Gulff » wt gru 09, 2008 22:35

witam jak w temacie moje pytanie dotyczy maksymalnej ale bezpiecznej temp. oleju w 1.8 16v kr oczywiscie przy zalozeniu ze układ chlodzacy dziala całkowicie poprawnie :chytry: (pytam gdyz u mnie przy jezdzie ok. 200km/h przez ok.2 minuty mfa pokazuje 120-124 stopnie i jestem ciekaw czy to nie za duzo)



lazigti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr gru 03, 2008 14:03
Lokalizacja: Tczew

Post autor: lazigti » wt gru 09, 2008 23:53

ja w takich warunkach mam 110,
ogolnie to wiecej niz 115 nie mialem nawet prz silnym butowaniu.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240306

GTI 16v

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » śr gru 10, 2008 00:59

Gulff pisze:120-124
to jest dużo szczególnie o tej porze roku zrozumiał bym w lato ale teraz :shock: dawno wymieniałeś olej ? i na jakim jeździsz ? wypadało by też sprawdzić i ewentualnie wyczyścić chłodniczkę oleju
Ostatnio zmieniony śr gru 10, 2008 01:01 przez AD6, łącznie zmieniany 2 razy.


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr gru 10, 2008 12:58

Mi tak przy bucie do 120stopni dochodzi w lecie, ale po chwile spada i tak co chwile znowu wchodzi na 120st.

Teraz nie patrzyłem przy mrozie.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr gru 10, 2008 13:05

No nie wiem czy chłodnica oleju by Ci się nie przydała bo ponad 120`C to dosyć dużo przy serii..


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » śr gru 10, 2008 13:53

Ostry! pisze:No nie wiem czy chłodnica oleju by Ci się nie przydała bo ponad 120`C to dosyć dużo przy serii..
przecież tam jest fabrycznie chłodnica oleju


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr gru 10, 2008 14:03

AD6 pisze:przecież tam jest fabrycznie chłodnica oleju
no jest ale ani jej rozmiar ani umiejscowienie nie jest najlepsze..


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » śr gru 10, 2008 14:10

wg. mnie lepsza byla taka jaka byla montowana w MK1 GTI przy chlodnicy "na powietrze" moze mi sie wydaje ale to chyba bylo dobre :chytry:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr gru 10, 2008 14:17

wg. mnie lepsza byla taka jaka byla montowana w MK1 GTI przy chlodnicy "na powietrze" moze mi sie wydaje ale to chyba bylo dobre :chytry:
nie wydaje Ci sie... tak ludzie robią :)


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr gru 10, 2008 14:23

Alec pisze:wg. mnie lepsza byla taka jaka byla montowana w MK1 GTI przy chlodnicy "na powietrze" moze mi sie wydaje ale to chyba bylo dobre :chytry:
O tym właśnie mówię, oryginalna jest mała i jeszcze umieszczona przy bloku więc jedyne co chłodzi to płyn chłodzący..


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » śr gru 10, 2008 15:43

oryginalna może być zabita kamieniem jeśli auto sporo jeździło na wodzie, warto założyć nową np http://www.allegro.pl/item493464196_chl ... _nowa.html
lub założyć zewnętrzną powietrzną...
warto też sprawdzić AFR czy nie jest przypadkiem za ubogo/gorąco przy max obciążeniu


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » śr gru 10, 2008 16:17

ja bym proponował sprawdzić czujnik temp
ale przy takim bucie to jest normalna temp ok 120 jeśli przy normalnej jeździe masz ok 100 stopni (luknij sobie zapłon bo to też bywa niekiedy przyczyną wyższej temp)


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr gru 10, 2008 16:33

U mnie w ABFie też było wysoko więc wywaliłem termostat i miałem rację, miał 88 stopni, a teraz mam racingmexa i ma 72 stopnie Trochę w mroźne dni lipa ale zasłaniam pół chłodnicy i jest dobrze. Jak na dworze było 10 stopni to płyn miałem na 72 stopnie, a olej nie przekraczał na trasie 92 stopni, przy butowaniu mam 102 stopnie oleju. :grin:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr gru 10, 2008 16:36

ja mam termostat 72* i jak jadę w "miare"e przepisowo to mam 75*C oleju, nigdy jeszcze, nawet na hamowni, nie przekroczył 95* a czujnik mam sprawny :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości