16v pl nierowno chodzi
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16v pl nierowno chodzi
Witam mam problem moja pl-ka strasznie nie rowno chodzi to co wiem kazda pl-ka skacze na obrotach ale bez przesady np:jak zchomuje silnik do zeraz auto zaczyna falowac i gasnie co to moze byc ??
alternator zrobhiony wszytsko w nim wymienione nówka mozna powiedziec
wydaje mi sie ze cewka sie grzeje moze to przez to swiece i kable nie wymieniałem ale auto pali od kopa niema proble z odpaleniem doradzcie co zrobic.??
alternator zrobhiony wszytsko w nim wymienione nówka mozna powiedziec
wydaje mi sie ze cewka sie grzeje moze to przez to swiece i kable nie wymieniałem ale auto pali od kopa niema proble z odpaleniem doradzcie co zrobic.??
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 11:35 przez Heniu VW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Krańcówke zamknięcia przepustnicy trzeba sprawdzić na początek. Wg mnie 80% prawdopodobieństwa ze to jej winaHeniu VW pisze:ona chodzi równo tylko jak musze zatrzymac sie bo np:jest czerwone swiatło a jechałem 60km/h no i wtedy zqaczyna falowac asz wkoncu gasnie co to moze byc
Digi w komplecie - sterownik, listwa wtryskowa, regulator cisnienia paliwa, wtryskiwacze, potencjometr CO, czujnik temperatury niebieski, krociec wodny do ABFa z klimą, wiązka kompletna to koszt okolo 1000-1200 zlotych. Do tego wypadaloby to wystroić czyli kolejne 1000-1500 zależy u kogo i gdzie.
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 09:30 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
A ja się podepnę do tematu bo mam problem z ssaniem w KE-Jetronic`ku.
Jak odpalę auto to obroty skoczą na 2000 i później już na 1000 (czyli wtrysk rozruchowy działa) ale dlaczego nie ma podtrzymania obrotów aż do zagrzania się nieco silnika - nie wiem który czujnik za to odpowiada?
Dodam że gaśnie mi tylko jak jest zimy (i szarpie budą) po nagrzaniu się (min 60`C) jest ok obroty trzyma i nie gaśnie..
Jak odpalę auto to obroty skoczą na 2000 i później już na 1000 (czyli wtrysk rozruchowy działa) ale dlaczego nie ma podtrzymania obrotów aż do zagrzania się nieco silnika - nie wiem który czujnik za to odpowiada?
Dodam że gaśnie mi tylko jak jest zimy (i szarpie budą) po nagrzaniu się (min 60`C) jest ok obroty trzyma i nie gaśnie..
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
ok dzięki za info
[ Dodano: Sro 03 Gru, 2008 ]
A jeszcze mam pytanie odnośnie rozdzielacza. Gdy ssanie mają być włączone to sygnał z czujnika o włączeniu dostaje solenoid regulujący ciśnienie paliwa (2 pinowy po prawej stronie rozdzielacza - biały) czy czujnik położenia łopatek (3 pinowy lewej - czarny)?
Bo powinno być że solenoid zwiększa podczas ssania ciśnienie tak?
[ Dodano: Sro 03 Gru, 2008 ]
A jeszcze mam pytanie odnośnie rozdzielacza. Gdy ssanie mają być włączone to sygnał z czujnika o włączeniu dostaje solenoid regulujący ciśnienie paliwa (2 pinowy po prawej stronie rozdzielacza - biały) czy czujnik położenia łopatek (3 pinowy lewej - czarny)?
Bo powinno być że solenoid zwiększa podczas ssania ciśnienie tak?
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości