Jak rozpoznać symbol silnika 2.0 16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » ndz paź 12, 2008 01:09

No wyglada licho to fakt ale nie ma sie co sugerowac ze w oleju jest i ze jest brudny bo jak stal 8 lat to naprawde mogl sie wyparac, nie wiadomo jak to stalo moze jeden na drugim silnik z ktoregos lecial moze olej bo na boku byl albo cos podobnego i sie wypapral. Zreszta sie zobaczy za ta kase to mozna eksperymentowac. Podejrzewam ze i tak pojdzie w proszek bo mnie ten blok martwi bez numerow i nie chce miec ewentualnych nieprzyjemności i sie zastanawiam nad kupnem drugiego bloku i podmianka. Poki co musze po niego jechac w przyszlym tygodniu bo dzisiaj to rekreacyjnie sie wybralem a w mojego golfa tego nie wrzuce musze kuzyna poprosic bo ma busa. Jak silnik bedzie u mnie to sie zastanowie co dalej troche zaluje ze to nie ABF bo w odleglej przyszlosci mazyl mi sie taki zakuty ABF z turbo a jak to 9A jest to troche lipa trzeba by glowice od KR wrzucic bo z tego co czytalem na forum to ta licha jest w porownaniu do KR a nawet PLka ma lepsza no i trzeba by mu wrzucic digi.


Obrazek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz paź 12, 2008 08:41

ASUS1986 pisze:proszek bo mnie ten blok martwi bez numerow i nie chce miec ewentualnych nieprzyjemności
nie wiem czy wiesz ale silnik jest czescią zamienna i numery na silniku juz nikogo nie obchodzą



Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » ndz paź 12, 2008 09:05

wlasnie

poza tym zdarza sie zejak auto ma juz swoje lata to ten numer jest juz praktycznie nie widoczny, u mnie w jednym golfiku w papierach wbili oznaczenie silnika FV (powinno byc EV) hehe

widac E sie troche starlo u dolu a ktos nie sprawdzil co tam moze byc; dodam ze sa to papiery z Niemiec jeszcze bo auto sprowadzone przez mojego ojca w 2004 roku


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » ndz paź 12, 2008 10:25

Ja wiem o tym ze silnik jest teraz czescia zamienna i nr jest niewazny ale jakby sie ktos dopatrzyl kiedys to moze byc lipa np jakis dociekliwy diagnosta niektorzy sa naprawde upierdliwi. Nie wiem jak to wyglada bo nie sprawdzilem wczoraj jak tam bylem ogladac ale podejrzewam ze musi byc chamsko zeszlifowane po to zeby przebic numer. Zreszta to juz wyjdzie w praniu co z tym dalej zrobic jeszcze pomysle. Ten silnik i tak za predko pod maske nie powedruje bo trzeba go dopiescic pierw a na to potrzeba czasu a przede wszystkim $$$ a ja niestety jestem biednym studentem ktory sie utrzymuje ze stypendium tylko. Zreszta blok to moze bym nawet od KRa mial bo kumpel ma 2 w garazu zajechane takze w ktoryms blok dobry by sie znalazlo bo w jednym glowice szlak trafil a w drugim dol chyba nie dal rady takze pewnie od niego wezme ta dobra glowice i ewentualnie blok bo tu na forum czytalem ze blok podejdzie jak sie go rozwiercic.


Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz paź 12, 2008 12:44

ASUS1986 pisze:ewentualnie blok bo tu na forum czytalem ze blok podejdzie jak sie go rozwiercic.
to nie jest takie proste jak ci się wydaje



Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » ndz paź 12, 2008 14:48

ASUS1986 pisze:ewentualnie blok bo tu na forum czytalem ze blok podejdzie jak sie go rozwiercic.
Po co tyle kombinacji??!! Masz 9A w całości a Ty się zastanawiasz nad jakimiś blokami, głowicami itd. Ja nie mam numerów na silniku i się tym w ogóle nie martwie.
Przejżeć silnik, ewentualny remont i jazda. A nie jakieś rozwierty, zmiany. Tym bardziej jak Toffic pisze to nie jest proste.


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » ndz paź 12, 2008 20:35

ASUS1986 pisze:Ja wiem o tym ze silnik jest teraz czescia zamienna i nr jest niewazny ale jakby sie ktos dopatrzyl kiedys to moze byc lipa np jakis dociekliwy diagnosta niektorzy sa naprawde upierdliwi. Nie wiem jak to wyglada bo nie sprawdzilem wczoraj jak tam bylem ogladac ale podejrzewam ze musi byc chamsko zeszlifowane po to zeby przebic numer. Zreszta to juz wyjdzie w praniu co z tym dalej zrobic jeszcze pomysle. Ten silnik i tak za predko pod maske nie powedruje bo trzeba go dopiescic pierw a na to potrzeba czasu a przede wszystkim $$$ a ja niestety jestem biednym studentem ktory sie utrzymuje ze stypendium tylko. Zreszta blok to moze bym nawet od KRa mial bo kumpel ma 2 w garazu zajechane takze w ktoryms blok dobry by sie znalazlo bo w jednym glowice szlak trafil a w drugim dol chyba nie dal rady takze pewnie od niego wezme ta dobra glowice i ewentualnie blok bo tu na forum czytalem ze blok podejdzie jak sie go rozwiercic.
jakbyś kupił nowy blok to już nie nabijają numerów... więc nie wiem czemu szukasz dziury w całym... nikt już tego nie sprawdza...
to jest tak jak zwykła inna część!!! poza tym chyba sie naczytałeś za duzo na forum a mało robiłeś w praktyce... bo żeby takie przekładki i szlify robić to niestety raz jest kosztowne a dwa nie wszystko jest tak pasowne... np 9A jest wysoki blok itp


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz paź 12, 2008 20:58

przemoGTI pisze:np 9A jest wysoki blok itp
:goof: :goof: że co??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz paź 12, 2008 21:21

z 16v wysoki ma tylk abf :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » pn paź 13, 2008 00:16

toffic pisze:przemoGTI napisał/a:
np 9A jest wysoki blok itp
że co??
małe sprostowanie blok jest z ABF-a
i drugi wysoki jest z 2E sorki za OT :panna:
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 00:58 przez przemoGTI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » pn paź 13, 2008 00:17

Ja nie mowie ze jestem jakims specem od silnikow to prawda ze prakycznej wiedzy nie mam za wiele zeby nie powiedziec ze wcale przyznaje sie bez bicia. Ale jest taki maly niuans ze studiuje na politechnice mechanike i budowe maszyn a jestem na specjalnosci samochody a wybralem ta szkole i potem specjalnosc dlatego ze od zawsze mnie fascynowaly silniki dlatego uwazam ze pora zdobyc troche praktycznej wiedzy bo na studiach mnie tego nie naucza a nie chce byc jak wiekszosc ludzi na uczelni ktorzy mowia o czyms co tylko na kalce albo w autocadzie widzieli a nigdy tego fizycznie nie dotkneli. Pewnie niektorzy tutaj z forum majacy doswiadczenie w tej materii mnie wysmieja ale niestety nie mam innej mozliwosci zdobycia takiej wiedzy bo do technikum nie chodzilem tylko wybralem ogolniak o profilu mat-fiz-inf zeby miec latwiej na studiach i w sumie oplacalo sie bo z matma i fizyka ani pochodnymi ktorych na polibudzie jest niemalo nie mialem i nie mam problemu, moj ojciec tez nie ma warsztatu samochodowego ani nikt z rodziny gdzie bym mogl troche pogrzebac i cos sie dowiedziec a bardzo chce aby moja praca wiazala sie z silnikami bo poprostu to powoduje ze mi sie geba sama smieje. Od czegos trzeba zaczac dlatego chce pokombinowac z tym silnikiem co wyjdzie z tego to wyjdzie jak zepsuje cos to trudno w koncu silnik za 300zl to nie majatek. Zawsze mozna sie troche na forum dopytac jak czegos nie bede wiedzial poza tym mam znajomego ktory ze mna studiowal jakis czas i on ma pojecie o mechanice bo nie jeden silnik juz poskadal w zyciu i nie jedno auto pocial i pospawal. Ale pojechalem poczulem sie jak w liceum na polskim przy pisaniu wypracowania a tak wogole to powaznie caly ten post odbiega od tematu :) I przepraszam wszystkich ktorzy musieli czytac te moje wypociny.


Obrazek

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pn paź 13, 2008 00:29

ja tam popieram to co robisz bierz motor za te 300zl zrob mu remoncik i wsadzaj do MK2 :okej:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Awatar użytkownika
ASUS1986
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:25
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ASUS1986 » pn paź 13, 2008 00:38

Alec pisze:ja tam popieram to co robisz bierz motor za te 300zl zrob mu remoncik i wsadzaj do MK2 :okej:
Dzieki za slowa uznania. Remoncik + kompletowanie brakujacych gratow. Dzisiaj sie zalamalem bo rozmawialem z tym kumplem co mial sporo gratow roznych od vw miedzy innymi te 2 KRy zajechane i sie okazalo ze zrobil porzadek i wszystko wywalil takze nawet jakbym chcial blok od KR i glowice to bym musial gdzies szukac. Boje sie tylko tego jak mi winanse wydza na to zeby to uruchomic bo pare ladnych groszy jeszcze bede musial wrzucic zeby silnik ozyl ale powoli auto poki co jezdzi wiec nie ma zbytniego cisnienia :)


Obrazek

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pn paź 13, 2008 01:02

na spokojnie bierz 9A rozbierz na czynniki pierwsze i potem bedziesz wiedzial co masz i czym jezdzisz

szkoda ze jak sie kupuje auto to nie mozna sobie tak rozebrac i zobaczyc czy nie kupuje sie miny do remontu :D


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości