tłkoi wkładaj z s2 a kolektorr sa rózne wersje mozna wygooglowaćpablo16v pisze:powiem ci moze jestem amatorem ale graty dobiore dobrze a jak cos sie sypnie to moja wina wie ile konkretnie i co z kolektorem?????????????????
Turbo w 16V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mozesz zrobic to jak chceszpablo16v pisze:powiedzciemi bo widzialem dolot przerobiony z flansza na 2 przepustnice od kra a drugi na 1 duza z 1.8TY ktora lepsza czy nie ma to znaczenia ??????
zalezy co łatwiej ci skombinowac chociaz wydaje mi sie ze na na 1 klapie to lepsze rozwiazanie ,mozna tez na przepustnicy z pg i na powrocie załozyc BOV-a
jakie turbo proponujecie pod 300KM+(KR)
garrett hybryda T3/T4
CZY coś innego
mowa oczywiecie o nowych?
wtryski bosha 440-tki dobrze sie sprawuja ktos ma jakieś doswiadczenia?
WESETEGATE zintegrowany czy zewnetrzny???
i jaki icek najlepszy z t5 wystarczy?
garrett hybryda T3/T4
CZY coś innego
mowa oczywiecie o nowych?
wtryski bosha 440-tki dobrze sie sprawuja ktos ma jakieś doswiadczenia?
WESETEGATE zintegrowany czy zewnetrzny???
i jaki icek najlepszy z t5 wystarczy?
Ostatnio zmieniony sob paź 11, 2008 16:08 przez Klikux, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
300 ps bez wiekszego problemu osiagniesz z turbo t3 z lanci delty evo integrale
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroćdaRRecki pisze:podpinajac sie do tematu, mam mozliwosc kupic silnik audi 2.2 bez turba (taki juz przyjechal z niemcowni) odpala, siedzi w audi 100, i teraz pytanie czy jest to taki sam silnik jak w audi S2? (tloki, kolektory) nie znalazlem nic na ten temat w szukajce
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 14:20 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pt paź 24, 2008 12:33
- Lokalizacja: swietokrzyskie
- Kontakt:
bugalon pisze: Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć
2,2T przyjechal juz z wykrecona turbina a orginalnie ja mial
jak nie jest tzn.ze musza byc tloki TYLKO od S2 zeby odprezyc 16-ke? od 2.2T nie beda te same i kute? niema jak ich pomierzyc bo gosc chce sprzedac silnik tylko w calosciBorys pisze: nie jest
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 16:51 przez daRRecki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Sprawdz kod silnika. Jesli jest 3B lub AAN to tłoki z niego będą pasować. Jeśli chcesz same tłoki z kompletem korbowodów kupić, to będę miał prawdopodobnie takie na sprzedanie (będę wiedział do końca przyszłego tygodnia).daRRecki pisze:bugalon pisze: Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć
2,2T przyjechal juz z wykrecona turbina a orginalnie ja mial
jak nie jest tzn.ze musza byc tloki TYLKO od S2 zeby odprezyc 16-ke? od 2.2T nie beda te same i kute? niema jak ich pomierzyc bo gosc chce sprzedac silnik tylko w calosciBorys pisze: nie jest
Acha te silniki występowały równiez w audi s4, s6 i starszych audi 100. Jest w czym wybierać. Pamiętaj kod silnika jest ważny.
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 17:44 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pt paź 24, 2008 12:33
- Lokalizacja: swietokrzyskie
- Kontakt:
Dzieki, jutro sie dowiem jaki to jest nr.silnika, jaka kasa za tloki i w jakim stanie? chyba wole wziasc caly silnik bo kolektory i pompa paliwa z 2.2 tez by mi sie pewnie przydala.. dobrze by bylo gdyby te tloki byly troche nadwymiarowe bo pewnie kupie 16-ke z progiem, o lepsze juz ciezko.Ktory silnik jest lepszy do takiej przerobki PL czy 9A? czy to bez roznicy? ABF jak dla mnie szkoda psuc.
Pozdrawiam
daRRecki
Pozdrawiam
daRRecki
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 19:04 przez daRRecki, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nadwymiarowe tloki to tylko w serwisie. Ceny jeszcze nie znam, bo musze odczyścić je żeby stan obejrzeć. Wyglądają teraz na średni ale korby musze jeszcze obadac, bo na razie sa z panewkami a ich nie zdejmowalem.daRRecki pisze:Dzieki, jutro sie dowiem jaki to jest nr.silnika, jaka kasa za tloki i w jakim stanie? chyba wole wziasc caly silnik bo kolektory i pompa paliwa z 2.2 tez by mi sie pewnie przydala.. dobrze by bylo gdyby te tloki byly troche nadwymiarowe bo pewnie kupie 16-ke z progiem, o lepsze juz ciezko.Ktory silnik jest lepszy do takiej przerobki PL czy 9A? czy to bez roznicy? ABF jak dla mnie szkoda psuc.
Pozdrawiam
daRRecki
Silniki 2 litrowe sie nie nadaja, bo średnica cylindra nie ta. Tylko 1.8.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości