Turbo w 16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » ndz sie 10, 2008 12:13

pablo16v pisze:powiem ci moze jestem amatorem ale graty dobiore dobrze a jak cos sie sypnie to moja wina wie ile konkretnie i co z kolektorem?????????????????
tłkoi wkładaj z s2 a kolektorr sa rózne wersje mozna wygooglować :hmm:



Awatar użytkownika
pablo16v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:21
Lokalizacja: ZIELONA GÓRA
Kontakt:

Post autor: pablo16v » pn sie 11, 2008 18:22

powiedzciemi bo widzialem dolot przerobiony z flansza na 2 przepustnice od kra a drugi na 1 duza z 1.8TY ktora lepsza czy nie ma to znaczenia ??????



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: gino_gti » wt sie 12, 2008 18:32

pablo16v,


moge sie mylić ale słyszalem że łatwiej sie bawić na przepustnicy z 1.8T


MK I with ABF +

MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)

Passat b4 with 1Z ++

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » wt sie 12, 2008 19:03

pablo16v pisze:powiedzciemi bo widzialem dolot przerobiony z flansza na 2 przepustnice od kra a drugi na 1 duza z 1.8TY ktora lepsza czy nie ma to znaczenia ??????
mozesz zrobic to jak chcesz
zalezy co łatwiej ci skombinowac :hmm: chociaz wydaje mi sie ze na na 1 klapie to lepsze rozwiazanie ,mozna tez na przepustnicy z pg i na powrocie załozyc BOV-a :bigok:



Awatar użytkownika
pablo16v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:21
Lokalizacja: ZIELONA GÓRA
Kontakt:

Post autor: pablo16v » wt sie 12, 2008 19:11

postaram sie zlozyc na 1 wiekszej



Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » sob paź 11, 2008 15:48

jakie turbo proponujecie pod 300KM+(KR)
garrett hybryda T3/T4
CZY coś innego
mowa oczywiecie o nowych?
wtryski bosha 440-tki dobrze sie sprawuja ktos ma jakieś doswiadczenia?
WESETEGATE zintegrowany czy zewnetrzny???
i jaki icek najlepszy z t5 wystarczy?
Ostatnio zmieniony sob paź 11, 2008 16:08 przez Klikux, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 11, 2008 16:16

300 ps bez wiekszego problemu osiagniesz z turbo t3 z lanci delty evo integrale


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

daRRecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 24, 2008 12:33
Lokalizacja: swietokrzyskie
Kontakt:

Post autor: daRRecki » pt paź 24, 2008 13:34

podpinajac sie do tematu, mam mozliwosc kupic silnik audi 2.2 bez turba (taki juz przyjechal z niemcowni) odpala, siedzi w audi 100, i teraz pytanie czy jest to taki sam silnik jak w audi S2? (tloki, kolektory) nie znalazlem nic na ten temat w szukajce



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt paź 24, 2008 14:19

daRRecki pisze:podpinajac sie do tematu, mam mozliwosc kupic silnik audi 2.2 bez turba (taki juz przyjechal z niemcowni) odpala, siedzi w audi 100, i teraz pytanie czy jest to taki sam silnik jak w audi S2? (tloki, kolektory) nie znalazlem nic na ten temat w szukajce
nie jest



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt paź 24, 2008 14:19

daRRecki pisze:podpinajac sie do tematu, mam mozliwosc kupic silnik audi 2.2 bez turba (taki juz przyjechal z niemcowni) odpala, siedzi w audi 100, i teraz pytanie czy jest to taki sam silnik jak w audi S2? (tloki, kolektory) nie znalazlem nic na ten temat w szukajce
Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć :)
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 14:20 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

daRRecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 24, 2008 12:33
Lokalizacja: swietokrzyskie
Kontakt:

Post autor: daRRecki » pt paź 24, 2008 15:05

bugalon pisze: Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć :)

2,2T przyjechal juz z wykrecona turbina a orginalnie ja mial
Borys pisze: nie jest
jak nie jest tzn.ze musza byc tloki TYLKO od S2 zeby odprezyc 16-ke? od 2.2T nie beda te same i kute? niema jak ich pomierzyc bo gosc chce sprzedac silnik tylko w calosci
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 16:51 przez daRRecki, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt paź 24, 2008 17:42

daRRecki pisze:
bugalon pisze: Nie jest taki sam, kolektory i tłoki są inne. W ogole to co to za silnik 2,2 ? 2,3 to wiem ze sa bez turba, ale 2,2 może to jakis staroć :)

2,2T przyjechal juz z wykrecona turbina a orginalnie ja mial
Borys pisze: nie jest
jak nie jest tzn.ze musza byc tloki TYLKO od S2 zeby odprezyc 16-ke? od 2.2T nie beda te same i kute? niema jak ich pomierzyc bo gosc chce sprzedac silnik tylko w calosci
Sprawdz kod silnika. Jesli jest 3B lub AAN to tłoki z niego będą pasować. Jeśli chcesz same tłoki z kompletem korbowodów kupić, to będę miał prawdopodobnie takie na sprzedanie (będę wiedział do końca przyszłego tygodnia).

Acha te silniki występowały równiez w audi s4, s6 i starszych audi 100. Jest w czym wybierać. Pamiętaj kod silnika jest ważny.
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 17:44 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

daRRecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 24, 2008 12:33
Lokalizacja: swietokrzyskie
Kontakt:

Post autor: daRRecki » pt paź 24, 2008 18:54

Dzieki, jutro sie dowiem jaki to jest nr.silnika, jaka kasa za tloki i w jakim stanie? chyba wole wziasc caly silnik bo kolektory i pompa paliwa z 2.2 tez by mi sie pewnie przydala.. dobrze by bylo gdyby te tloki byly troche nadwymiarowe bo pewnie kupie 16-ke z progiem, o lepsze juz ciezko.Ktory silnik jest lepszy do takiej przerobki PL czy 9A? czy to bez roznicy? ABF jak dla mnie szkoda psuc.

Pozdrawiam
daRRecki
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 19:04 przez daRRecki, łącznie zmieniany 2 razy.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt paź 24, 2008 20:07

daRRecki pisze:Dzieki, jutro sie dowiem jaki to jest nr.silnika, jaka kasa za tloki i w jakim stanie? chyba wole wziasc caly silnik bo kolektory i pompa paliwa z 2.2 tez by mi sie pewnie przydala.. dobrze by bylo gdyby te tloki byly troche nadwymiarowe bo pewnie kupie 16-ke z progiem, o lepsze juz ciezko.Ktory silnik jest lepszy do takiej przerobki PL czy 9A? czy to bez roznicy? ABF jak dla mnie szkoda psuc.

Pozdrawiam
daRRecki
Nadwymiarowe tloki to tylko w serwisie. Ceny jeszcze nie znam, bo musze odczyścić je żeby stan obejrzeć. Wyglądają teraz na średni ale korby musze jeszcze obadac, bo na razie sa z panewkami a ich nie zdejmowalem.

Silniki 2 litrowe sie nie nadaja, bo średnica cylindra nie ta. Tylko 1.8.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości