1. Może dawał grubszą uszczelkę, lub przekładke dawał między blok a głowicę. Takie mody są powszechnie stosowane i działają lepiej niż dwie uszczelki "w kanapce".Klikux pisze: Na dzien disiejszy nurtuje mnie strasznie
1 stopien sprezania,niby 9,2:1 ( - Verdichtungsverhältnis : 7,8 :1,Motorblock : Golf II 16V, Kolben & Pleuel : Audi RS2 niemiaszek na tych gratach ma 7,8:1)
2 pompa oleju wiem ze febi seryjna ale cos nie moge uwierzyc ze podoła.
3 KolektoR wydech (nie mam mozliwosci zrobienia sobie)
4 TURBO ( k24, 26, hybryda t3 t4 lub gt2871R które wybrac?) tez mi spedza sen z powiek i 5 Blok nie mierzyłem ale ma delikatny próg boje sie tulejowac zeby mi jakies rury kanalizacyjnej nie wsatwili i po 20 tys powie pa pa
2. Jest kilka rodzajów pomp. W tej chwili nie mam numerów (zapisane leżą w warsztacie). Podam Ci je dokładnie jak tylko kartkę z rozpisem znajde. Ja w każdym razie daje nówkę FEBI o odpowiedniej numeracji.
3. Kolektor powinieneś dobierać dopiero po podjęciu decyzji jakie chcesz wstawić turbo.
4. Na tym układzie korbowo-tłokowym który masz K24 lub k 26 jest turbiną w zupełności wystarczającą. Uzyskasz na nich okolo 300 koni. Dla mnie osobiscie to granica stosunkowo bezawaryjnej pracy. Do tego sprawę kolektora wydechowego masz znacznie uproszczoną. Kupujesz taki z Audi S2, tniesz jeden gar i wszystko pasuje (z tego co pamiętam to GTO mial z 2 tygodnie temu taki na sprzedanie za 250 zlociszy, zapytaj czy jeszcze ma)
5. Nawet nie myśl o tym, żeby zostawić blok z progiem. Musisz zrobić tulejowanie bezwzględnie. Zadbaj tylko o to żeby porządne tuleje wstawili.