wykres FakersA ABF

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

wykres FakersA ABF

Post autor: GTO » sob maja 17, 2008 00:41

dziś samochód został zmierzony na seryjnym kolektorze ssącym, dalsze mody prawdopodobnie ITB i skok mocy o kolejne 20km, małe pofalowanie widoczne na dolnych RPM zostało już wyleczone w drodze powrotnej z DYNO.

temp w dolocie 37st C !!!!!!!!!!!!!!!


Obrazek


mody:
-porting
-wałki schrick
-układ wydechowy
-Ms'nS
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 00:42 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob maja 17, 2008 10:35

jaki koszt wyżej pokazanego wyniku dla przeciętnego obywatela będącego klientem w digitunie?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob maja 17, 2008 22:19

gratki, mozna pogratuowac, chyba pierwszy oficjalny ABF o normowanej mocy 200 ps'a,

p.s. temp w dolocie nic raczej nie ma do tego ile macha pokaze, zawsze norma wyjdzie ta sama tylko Pmot sie zmieniac bedzie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » sob maja 17, 2008 22:49

OOOOOOOOOOO wynik bardzo fajny gratki


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob maja 17, 2008 23:19

bravo !! super :wynika a to jak czytam jeszcze nie koniec :)



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob maja 17, 2008 23:43

Nieźle Krzysiek :pub: znowu pokazałeś co umiesz ;-) ,gratuluje wyniku!!

P.S. Układ wydechowy cały?? z kolektorem??? jaka średnica ?? 60tka?


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
toledo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 18:56
Lokalizacja:

Post autor: toledo » ndz maja 18, 2008 18:33

Piękna moc i trzymam kciuki za więcej :okej:
Ponawiam pytanie o cenę

Wałki przy tych obrotach to wciąż na hydraulice? Jak ostre, jeśli to nie tajemnica.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz maja 18, 2008 19:50

cena na priv

Evo może i masz racje tylko jak było zimno na początku za 1-2 pomiarem wypluło jakieś 6km więcej,

nie mam tego wykresu bo ten ostatni został uznany za oficjalny, skwar po kilku hamowniach jest wielki, nagrzanie całego silnika i kolektora ssącego duże to takie info dla niebędących nigdy przy dyno.

więcej KM nie zrobi już na tym setupie choć silnik chciałby sie zakręcić wyżej , w okolicach 6600 w kolektorze pojawia sie podciśnienie, wiec albo większa przepustnica albo/i przebudowanie kolektora , jest plan na ITB ale co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Ostatnio zmieniony ndz maja 18, 2008 19:54 przez GTO, łącznie zmieniany 2 razy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » ndz maja 18, 2008 22:58

Zaskakująco nisko ten motorek osiąga 200km, typeR czy Clio Sport robia to ciut wyżej, bardzo fajne parametry, wałki sa chyba 276 ssanie i wydech kojarzę.. Pytanie GTO - jak przypuszczasz czy udałoby sie Tobie osiągnąć podobny wynik na oryginalnym kompie?? I dwa - przez najbliższe 2-3 tygodnie mam nadzieje poskładać auto, zapakować na lawetke i przyjechac w końcu do Was na południe, rozumiem że nie będzie problemu z tym, że wystroisz auto również u Compotów w Bielsku na Maha??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn maja 19, 2008 07:43

samochod stroje przewaznie na drodze, na MAHA to tylko pomiar ewentualnie małe poprawki jak w tym przypadku, hamownia jest w gliwicach , kompoty jeszcze nie mają swojej.

seryjne ecu da sie zrobić jest to tylko kwestia czasu i ilości przejechanych KM + znalezienie i wyłączenie kilku "brudzących" na wysokich RPM algorytmów, MS w tym przypadku sam nauczył się VE table podczas jazd testowych, na maha zrobiłem dosłownie delikatne korekty.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Burza Jr

Post autor: Burza Jr » wt maja 20, 2008 01:22

Miodzio :D niedługo pora na moja wizyte u ciebie :bigok:



pat_stamet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 22:21
Lokalizacja: bestwina
Kontakt:

Post autor: pat_stamet » śr maja 21, 2008 14:23

faktycznie skwar na hamowni ogromny i na początkowych pomiarach pokazywało 6KM więcej.
wałki schrick 276
wydech 63,5 na dwóch przelotach
kolektor 4-2-1

od przyszłego tygodnia bedziemy próbowac zrobic ITB własnoręczne :grin:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw cze 05, 2008 14:47

pat_stamet pisze:od przyszłego tygodnia bedziemy próbowac zrobic ITB własnoręczne :grin:
Znając Krzysztofa :) uda sie :bajer:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: wapniak6 » czw cze 05, 2008 16:22

piękny wynik :okej:


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości