mk II 1.8 16v - falujace obroty

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob mar 29, 2008 08:30

krokowy do tych objawow nic nie ma... wiec to nie to, diagnozuj albo wylacznik przepusticy, lub tez nieszczelny dolot, lub brudna przeplywka, ewentualnie nalezy wyregulowac wszystko


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » sob mar 29, 2008 17:48

dzieki za rady :okej: sprawdziłem WSZYSTKO i juz wiem ze to jest wina przepływki(jest niekompletna)



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob mar 29, 2008 23:24

Gulff pisze:przepływki(jest niekompletna)
jaśniej pisz.. dla potomnych :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » ndz mar 30, 2008 10:20

przepływka=przepływomierz :jezor:
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 10:21 przez Gulff, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz mar 30, 2008 10:22

Gulff pisze:przepływka=przepływomierz
to chyba ajsne jest... ale co brakowało do kompletu ze była niekompletna :P


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » ndz mar 30, 2008 13:52

całe te falujące obroty na luzie ,zdychanie podczas zatrzymywania sie na swiatłach itp.godziny kombinacji i ustawien a wszystko przez...jedna srubke (a własciwie jej brak)w miom przepływomierzu nie było srubki regulującej ustawienie przepustnicy otwór byl zaslepiony(klapa przepływki latała jak sobie chciała :jezor: )
pozdrawiam moze sie to komus przyda :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 44 gości