Brak iskry w mk2 16V KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

skorpion79-s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
Lokalizacja: Ostrołęka

Brak iskry w mk2 16V KR

Post autor: skorpion79-s » ndz lut 17, 2008 10:24

Koledzy w moim golfiku nagle zabrakło iskry:( auto jest juz w warsztacie i elektromechanik sprawdzil i okazalo sie ze spalona jest cewka.Prad do niej dochodzi,ale juz nie wychodzi...Zalatwilem druga zalozylem elektromechanik ja sprawdzal na "krotko" i iskra jest,ale tylko wten sposob.Czy mozliwe jest ze spaleniu mogl ulec tez MODUL...??? Sam nie wiem juz o co tu chodzi???? Gdzie tkwi caly problem....



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz lut 17, 2008 17:46

Bo mechanik zle zdiagnozowal przyczyne. Sprawdz stara cewke na krotko i pewnie tez bedzie iskra. Na poczatki zawsze sprawdza sie czujnik halla w aparacie zaplonowym. Potem dopiero cala reszte.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

skorpion79-s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: skorpion79-s » ndz lut 17, 2008 18:02

Właśnie sprawdzaliśmy i nie było.A dostane czujnik Halla od brachola i drugi modul na sparawdzenie wiec bede juz wiedziec co za przyczyna,bo jak nie ma na zamiane takich czesci aby zdjagnozowac to tez szukanie igły w stogu siana i tylko kasa z kiszeni.Dzieki za pomoc w tygodniu bede wiedziec co i jak wiec napisze o co tam chodziło...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lut 17, 2008 18:18

skorpion79-s pisze:bo jak nie ma na zamiane takich czesci aby zdjagnozowac to tez szukanie igły w stogu siana i tylko kasa z kiszeni.Dzieki za pomoc w tygodniu bede wiedziec co i jak wiec napisze o co tam chodziło...
ja bym zmienil diagnoste.. jak jest dobry trafi za pierwszym razemmm tyle ze ze poltorej stowki wydac trzeba:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
cbr16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:48
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: cbr16v » pn lut 18, 2008 17:02

jak nie masz iskry to raczej nie ma problemu z znalezieniem pszyczyny , ja miałem iskre i mi nie palił to jusz był wiekszy problem ale doszlem do tego ja miałem czujnik halla zepsuty


DIGIFANT I ;)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pn lut 18, 2008 18:06

cbr16v pisze:ja miałem iskre i mi nie palił to jusz był wiekszy problem ale doszlem do tego ja miałem czujnik halla zepsuty
ale to była iskra i niepalił??


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
cbr16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:48
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: cbr16v » pn lut 18, 2008 20:56

tak miał iskre a nie zapalił dałem dodatkowy plus z aku do czujnika halla i zapalił ale po przejechaniu pare kilometrów zaczął sczelać i ledwo co dojehałem do domu kupiłem nowy czujnik halla cena 180zł i śmigam już ponad rok i zero problemów


DIGIFANT I ;)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt lut 19, 2008 12:47

cbr16v pisze:tak miał iskre a nie zapalił
mam teraz tak samo chyba... ale najpierw jutro zobacze pompe paliwa w zbiorniku.


18K4F inside... RWD car :)

pawel.m74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 17:08
Lokalizacja: Rudna Wielka
Kontakt:

Post autor: pawel.m74 » śr lut 27, 2008 22:31

Mam problem z KR-rem ładnie pracuje na zimnym,lecz gdy sie nagrzeje ginie iskra mimo ze silnik jest jeszcze na obrotach obrotomierz pierwszy sygnalizuje brak prądu bo spada na zero. Po oziebieniu ok 5do 10 min odpala bez problemu do następnego nagrzania.PROSZE O POMOC!!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości