problem z wałkami do KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
problem z wałkami do KR
Witam.W moim mk2 siadł walek ssacy ze wzdledu na przestawienie na łańcuszku(okazało sie ze zle zostaly ustawione miedzy soba) teraz nie moge nigdzie dostac takiego walka.Znalazlem ssacy ale od 9A a podobno maja inne fazy? Pytanie czy nie bedzie problemu i zbyt duzej utraty mocy po montazu walka z 9A?
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
ok Dzieki za pomoc:) jestem w trakcie załatwiania oryginalu.Nawet wiem juz jaka była przyczyna tego za ssacy padl... Okazalo sie panowie ze pompa olejowa przepuszcza i czasami zaswiecala sie kontrolka oleju i brzeczyk przy ok 2000-2500 obr/min No i niestety poszlo czasami w las cisnienie co pozniej mialo wplyw na walek rozrzadu,ktory sie przegrzal:(( Obiawami tez tego byla wieksza temperatura silnika,fachowcy mowili o uszczelce pod glowica,moze i tak ale rowniez trzeba wziac pod uwage pompe oleju,ktora w 16V gra duza role w chlodzeniu motoru.Takze jesli w przyszlosci komus zdazy sie ten problem,sluze wtedy rada.Pozdro
tez mi sie grzeje... ale to juz bardziej bym stawiał włąśnie na usczelke u siebie... ale przy okazji sprawdze cisnienia oleju. THXskorpion79-s pisze:Obiawami tez tego byla wieksza temperatura silnika,fachowcy mowili o uszczelce pod glowica
[ Dodano: 07 Lut 2008 21:03 ]
w sumie z tym ciśnieniem bardzo prawdopodobne u mnie bo czasem popychacze tak jak by zamałe ciśnienie miały pracują. Jeszcze musze wszystko obadać dokłądnie
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
Sprawdz sprawdz bo ja na to duzej uwagi nie zwracalem szczegolnie jak zaswiecala mi sie kontrolka,bo myslalem ze czujnik szwankuje poniewaz jak zwiekszalem predkosc wszystko wracalo do normy,ale przez ten czas swiecenia chyba brakowalo oleju no i na sucho szlo.Powiem ze wczesniej tego problemu nie bylo przy 180-200 km/h temperatura wody w normie,a na MFA oleju od 95-98 czasami ale zadko 104 a teraz to do 125' nawet dochodzilo...jak zrobie porzadek z glowica i pompa oleju napisze aby skorygowac bledy jakie popelnilem...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
WTF zmien fachowcow.. brzeczyk gra tylko po 2tys obrotow jesklli nie ma cisnienia 1,6... 2.0 bar na magistrali... a kontrolka przestaje sie swiecic przy 0.15 bar.... ja nie mam pytan:D:Dskorpion79-s pisze:ok Dzieki za pomoc:) jestem w trakcie załatwiania oryginalu.Nawet wiem juz jaka była przyczyna tego za ssacy padl... Okazalo sie panowie ze pompa olejowa przepuszcza i czasami zaswiecala sie kontrolka oleju i brzeczyk przy ok 2000-2500 obr/min No i niestety poszlo czasami w las cisnienie co pozniej mialo wplyw na walek rozrzadu,ktory sie przegrzal:(( Obiawami tez tego byla wieksza temperatura silnika,fachowcy mowili o uszczelce pod glowica,moze i tak ale rowniez trzeba wziac pod uwage pompe oleju,ktora w 16V gra duza role w chlodzeniu motoru.Takze jesli w przyszlosci komus zdazy sie ten problem,sluze wtedy rada.Pozdro
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
nieprawda brzeczyk odpala sie powyzej 2k RPM (tylko i wyłącznie). Jesli ponizej 2k RPM brakuje cisnienia w glowicy to lampka sie tylko zapala a brzeczyk nie brzeczy.skorpion79-s pisze:Wczesniej zaznaczylem ze pow 2000 nie ma juz problemu, zauwaz tez EVO ze brzeczyk wspoldziala z kontrolka i jesli sie on wlaczy swieci tez kontrolka... jak gosc z takim doswiadczeniem mogl tego nie wiedziec,a przeciesz jest to standart w aucie... tez nie mam pytan...
Gdyby bylo tak jak piszesz to od razu po przekreceniu kluczyka w stacyjce powinien Ci zawyć brzęczyk, bo przeciez swieci sie konrtolka nie ?
Reasumując:
1. brzęczyk nie może brzęczeć bez zapalonej kontrolki
2. kontrolka może się zapalić bez brzęczyka.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
nieprawda brzeczyk odpala sie powyzej 2k RPM (tylko i wyłącznie). Jesli ponizej 2k RPM brakuje cisnienia w glowicy to lampka sie tylko zapala a brzeczyk nie brzeczy.
Gdyby bylo tak jak piszesz to od razu po przekreceniu kluczyka w stacyjce powinien Ci zawyć brzęczyk, bo przeciez swieci sie konrtolka nie ?
Reasumując:
1. brzęczyk nie może brzęczeć bez zapalonej kontrolki
2. kontrolka może się zapalić bez brzęczyka.[/quote]
Tak zgadza sie.Przegladajac schemat ukl.elektr. zaznaczone jest ze pow 2000 do 3000obr/min jesli jest brak wysokiego cisnienia wlacza sie brzeczyk i zapala kontrolka,ale tylko w tym przypadku jesli mowa o wysokim cisnieniu. U mnie wlasnie tak od czasu do czasu bylo.
Gdyby bylo tak jak piszesz to od razu po przekreceniu kluczyka w stacyjce powinien Ci zawyć brzęczyk, bo przeciez swieci sie konrtolka nie ?
Reasumując:
1. brzęczyk nie może brzęczeć bez zapalonej kontrolki
2. kontrolka może się zapalić bez brzęczyka.[/quote]
Tak zgadza sie.Przegladajac schemat ukl.elektr. zaznaczone jest ze pow 2000 do 3000obr/min jesli jest brak wysokiego cisnienia wlacza sie brzeczyk i zapala kontrolka,ale tylko w tym przypadku jesli mowa o wysokim cisnieniu. U mnie wlasnie tak od czasu do czasu bylo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości