Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw lis 15, 2007 21:59

Rapcio pisze:Cieluś na twoim miejscu wstawil bym tylko kawalek rury w miejsce srodkowego i nic wiecej nie kombinowal
Też mi się wydaje że nie ma po co kombinować tak da seryjnego silnika.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
artur14/
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 07:20
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: artur14/ » wt lis 20, 2007 19:43

witam mam pl wyciety katalizator w tym miejscu strumienice srodkowy tlumik od gti i koncowy "sportowy" :chytry: przelotowy przy 3000 obrotow to jest juz niezle mam zamiar koncowy zalozyc od tdi

[ Dodano: 20 Lis 2007 18:48 ]
jeszcze chcialem spytac jak zwiekszyc dawke paliwa bo z ta dziura w obudowie filtra to sobie poradze moze inne wtryski by zalozyc?

[ Dodano: 24 Lis 2007 21:07 ]
filtr juz zalatwilem jak trzeba teraz dalej .niewiem jak zwiekszyc dawke paliwa Obrazek



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » ndz lis 25, 2007 10:55

co do tlumika to w N/A chyba nie wystarczy zrobic przelotowy z tego co sie orientuje, to nie jest turbo ze moze byc duza srednica rury i wolny wydech, tutaj chyba trzeba wyliczyc odpowiednio do parametrow silnika zeby to efekt przynioslo.



Awatar użytkownika
artur14/
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 07:20
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: artur14/ » ndz lis 25, 2007 13:20

to sie chyba zgadza, tam gdzie ja robilem wydech tez mi to powiedzieli. zrobili powojemu i jest ok, tyle ze troche glosno :satan:



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » ndz lut 03, 2008 05:41

jaka jest konkretnie roznica miedzy glowica 9a a kr?? nie pytam o walki bo o tym wczesniej pisaliscie ze najlepsze sa 2 z KRa :jezor: ale czy lepszy efekt da zalozmy w 9a zalozenie glowicy z KR czy mozna zostawic ta z 9a i zalozyc tylko walki z KR??


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz lut 03, 2008 11:13

po lewej seria, po prawej tjuning, różnica wyraźnie odczuwalna, ciekawe co sie pierwsze wysra :helm:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » ndz lut 03, 2008 12:13

fajnie wyglada, a zmieniałes klapke tez czy tylko wlot w stozek??????
i z czego ta przepustnica???/



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz lut 03, 2008 12:28

a zmieniałes klapke tez czy tylko wlot w stozek??????
:-k klapka była nietykana, to przepustnice z ABFa


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

dzikus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 13:05
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: dzikus » ndz lut 03, 2008 13:04

ciekawe jaki bedzie tego efekt mam, mam kolektor ABF z przepustnicą podpasuje to do 9a + digi1 chdzi głównie o wtryski i krokowiec



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » ndz lut 03, 2008 14:07

przepustnica z pb bedzie pasowac do takiego kolektora 16v z 9a??
jak mam silnik 9a to jakiego przyrostu mozna sie spodziewac przy zmianie samego kolektrora na kr czy abF?? ktory lepszy??


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » ndz lut 10, 2008 13:05

djtom pisze:
a zmieniałes klapke tez czy tylko wlot w stozek??????
:-k klapka była nietykana, to przepustnice z ABFa
torszke mnie podpaliłes :pub: , wiec zrobiłem sobie takie cos ale w 9A, ale jeszcze nie założona, no iklapka jedna musiała powiedziec papa :hmm:
Obrazek
Obrazek
i musze kolektor spasowac z przepustnica bo bedzie ja przysłąniał
jak tylko złoze to dam znaka jak sie sprawuje
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 13:09 przez Klikux, łącznie zmieniany 2 razy.



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » ndz lut 10, 2008 13:19

Klikux konkretnie to wygląda



Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » ndz lut 10, 2008 14:49

przy wymianie seryjnej zrobie foto porównawcze bedzie lepiej widac :hmm:



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » śr lut 13, 2008 01:03

Dzisiaj w pracy też pokombinowałem przy przepustnicy efekt prac widać na poniższych zdjęciach po zamontowaniu faktycznie odczułem poprawę dynamiki co prawda bardziej na niższych obrotach niż na wyższych (mniej muli na niższych obrotach) podsumowując nie kosztowało mnie to nic a efekt faktycznie jest odczuwalny także warto jest poświęcić na to kilka godzin :bajer:

Obrazek Obrazek Obrazek


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 26 gości