głowica 20v w ABFie???

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

głowica 20v w ABFie???

Post autor: g-zone » wt sty 15, 2008 05:03

cześć

1)jak widzicie taki pomysł?? jaki przypuszczalny zysk można osiągnać ???

2)jak bardzo poprawi się przepływ i co najważniejsze pasuje ona do reszty???

3)na jakie trudności moge natrafić???

4)co musze zakupić oprócz głowicy??

5)kto z forum ma coś takiego ????


:pub: :pub: :pub: dzięki!!!



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Re: głowica 20v w ABFie???

Post autor: GTO » wt sty 15, 2008 09:41

[quote="g-zone"]
1)jak widzicie taki pomysł?? jaki przypuszczalny zysk można osiągnać ???

hej, sadze ze okolice 200whp ( moc na kołach ) z ITB i ostrymi wałkami

2)jak bardzo poprawi się przepływ i co najważniejsze pasuje ona do reszty???

przepływ poprawia sie dość znacznie, na szerokiej glowicy po portingu do 300fcm

3)na jakie trudności moge natrafić???

spawanie kanałów w głowicy w celu spasowania do bloku


4)co musze zakupić oprócz głowicy??

pewnie uszczelki, pasek dłuższy z hondy, napinacz ze starego 16v, kolektor, ITB......

5)kto z forum ma coś takiego ????

napewno nie ;)


:pub: :pub: :pub: dzięki!!!
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 09:42 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » wt sty 15, 2008 14:39

Dzięki za odpowiedź GTO , chciałem się dowiedzieć ile trzeba przypuszczalnie finansów przygotować by zrobić coś takiego w silniku??? oczywiście głowica ma być z wersji T czy N/A ??

:pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » śr sty 16, 2008 02:51

large port i w turbo i w NA taka byla ADR APX AEB i pewnie kilka innych...koszt glowny to walki i zabawki do glowicy..i strach ze na wysokich obrotach zawor sie urwie..... bo chyba nie chcesz tym jezdzic do 6800 :chytry:



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » śr sty 16, 2008 02:58

czyli orintacyjnie ile taka zabawa wyniesie??? 3 kilo starczy ??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr sty 16, 2008 08:37

podejrzewam ze na dobrze zrobiona glowice, walki , przerobienie na mechanike musisz liczyc okolice 7000zł jak nie wiecej.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » czw sty 17, 2008 00:29

"...jak nie wiecej" ...bardzo fajny silnik z tego moze wyjsc ale drogi......bardzo drogi



pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » czw sty 17, 2008 00:41

o co chodzi z tymi obrotami i urwanymi zaworami?
dlaczego miałby sie jakis urwać, czym mialo by to byc spowodowane?
i dlaczego trzeba przerabiac na mechanike, czyzby mial sie krecic duuuuzo wiecej?



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » czw sty 17, 2008 01:17

bo w tym silniku przesowajac limiter na 7000 zdarz sie urwac zawor a chcac uzyskac moc warta tej modyfikacji trzeba isc w obroty rzedu 8000-8200 a to juz wysokie prawdopodobienisto ze zawor sie urwie...taki silnika raczej taka glowica



pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » czw sty 17, 2008 01:55

8000obr to hydraulika chyba wytrzyma.....?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw sty 17, 2008 12:54

nie, pozatym chcąc kręcić te 8000 nie ma walków takich pod hydro.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pt sty 18, 2008 02:11

GTO pisze:nie, pozatym chcąc kręcić te 8000 nie ma walków takich pod hydro.
GTO, rozumiem że piszesz o glowicy 20V z 1.8 T lub 1.8 NA 125km i taką masz na myśli.. Temat był poruszany z tego co kojarzę na streetracingu, cos w tym jest, koleś z Wawy ( Bulit zdaje sie ), który aktualnie sprzedaje bądź sprzedał już A4 Q z blokiem od 1.9 TDI, załozył głowice od KRy zamiast 20v, zawory sterowane mechaniką, ostre wałki etc.. Chyba mial jakies przykre doswiadczenia z kręceniem głowicy 20V w obroty..
Przy okazji GTO - mam pytanie, jaka jest graniczna bezpieczna wartość odcinki dla ABFa i głowicy 16v na hydraulice, pytam bo mam w 'szafie' wałki i komp strojony pod to do 16ki, z odcinką wlaśnie ustawioną na okolice 8tys, czy to nie jest już troche za dużo jak na hydraulike?? Jak sądzisz??



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pt sty 18, 2008 03:07

kkk13 pisze:Temat był poruszany z tego co kojarzę na streetracingu, cos w tym jest, koleś z Wawy ( Bulit zdaje sie ), który aktualnie sprzedaje bądź sprzedał już A4 Q z blokiem od 1.9 TDI, załozył głowice od KRy zamiast 20v, zawory sterowane mechaniką, ostre wałki etc.. Chyba mial jakies przykre doswiadczenia z kręceniem głowicy 20V w obroty..
Potwierdzam ;-)
kkk13 pisze:jaka jest graniczna bezpieczna wartość odcinki dla ABFa i głowicy 16v na hydraulice,
ostatnio właśnie zastanawiałem się na ile ustawić odcinke, GTO zaproponował mi max 7300 więc chyba taką, najlepiej jak sam się wypowie, choć gdzieś kiedyś czytałem o 7800 ale to chyba przesada ;-)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2008 03:12 przez LCQ, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » pt sty 18, 2008 11:17

LCQ pisze:gdzieś kiedyś czytałem o 7800 ale to chyba przesada ;-)

Pozdrawiam
Wspomniano wyżej, że okolice 8000 to już problem z dobraniem wałków, więc...na pewno przesada ;-)

PS. Tak, jak Wojtek mówi - mógłby to być ciekawy silnik nie tyle z dużą mocą, co z fajnym momentem, dzięki dużemu przepływowi. Niestety jednak...drogi i pewnie dość problematyczny w budowie.
voj2S: masz duże doświadczenia w głowicach, więc powiedz: nie ma sposobu na urywane zawory przy tak wysokich obrotach ? Co z zaworami customowymi, a może zmodyfikowane prowadnice ?
Ciekawy temat, więc może niech się rozwija...
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2008 11:32 przez TOMEKKK, łącznie zmieniany 2 razy.


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości