głowica 20v w ABFie???
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
głowica 20v w ABFie???
cześć
1)jak widzicie taki pomysł?? jaki przypuszczalny zysk można osiągnać ???
2)jak bardzo poprawi się przepływ i co najważniejsze pasuje ona do reszty???
3)na jakie trudności moge natrafić???
4)co musze zakupić oprócz głowicy??
5)kto z forum ma coś takiego ????
dzięki!!!
1)jak widzicie taki pomysł?? jaki przypuszczalny zysk można osiągnać ???
2)jak bardzo poprawi się przepływ i co najważniejsze pasuje ona do reszty???
3)na jakie trudności moge natrafić???
4)co musze zakupić oprócz głowicy??
5)kto z forum ma coś takiego ????
dzięki!!!
Re: głowica 20v w ABFie???
[quote="g-zone"]
1)jak widzicie taki pomysł?? jaki przypuszczalny zysk można osiągnać ???
hej, sadze ze okolice 200whp ( moc na kołach ) z ITB i ostrymi wałkami
2)jak bardzo poprawi się przepływ i co najważniejsze pasuje ona do reszty???
przepływ poprawia sie dość znacznie, na szerokiej glowicy po portingu do 300fcm
3)na jakie trudności moge natrafić???
spawanie kanałów w głowicy w celu spasowania do bloku
4)co musze zakupić oprócz głowicy??
pewnie uszczelki, pasek dłuższy z hondy, napinacz ze starego 16v, kolektor, ITB......
5)kto z forum ma coś takiego ????
napewno nie
dzięki!!!
1)jak widzicie taki pomysł?? jaki przypuszczalny zysk można osiągnać ???
hej, sadze ze okolice 200whp ( moc na kołach ) z ITB i ostrymi wałkami
2)jak bardzo poprawi się przepływ i co najważniejsze pasuje ona do reszty???
przepływ poprawia sie dość znacznie, na szerokiej glowicy po portingu do 300fcm
3)na jakie trudności moge natrafić???
spawanie kanałów w głowicy w celu spasowania do bloku
4)co musze zakupić oprócz głowicy??
pewnie uszczelki, pasek dłuższy z hondy, napinacz ze starego 16v, kolektor, ITB......
5)kto z forum ma coś takiego ????
napewno nie
dzięki!!!
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 09:42 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
podejrzewam ze na dobrze zrobiona glowice, walki , przerobienie na mechanike musisz liczyc okolice 7000zł jak nie wiecej.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
GTO, rozumiem że piszesz o glowicy 20V z 1.8 T lub 1.8 NA 125km i taką masz na myśli.. Temat był poruszany z tego co kojarzę na streetracingu, cos w tym jest, koleś z Wawy ( Bulit zdaje sie ), który aktualnie sprzedaje bądź sprzedał już A4 Q z blokiem od 1.9 TDI, załozył głowice od KRy zamiast 20v, zawory sterowane mechaniką, ostre wałki etc.. Chyba mial jakies przykre doswiadczenia z kręceniem głowicy 20V w obroty..GTO pisze:nie, pozatym chcąc kręcić te 8000 nie ma walków takich pod hydro.
Przy okazji GTO - mam pytanie, jaka jest graniczna bezpieczna wartość odcinki dla ABFa i głowicy 16v na hydraulice, pytam bo mam w 'szafie' wałki i komp strojony pod to do 16ki, z odcinką wlaśnie ustawioną na okolice 8tys, czy to nie jest już troche za dużo jak na hydraulike?? Jak sądzisz??
Potwierdzamkkk13 pisze:Temat był poruszany z tego co kojarzę na streetracingu, cos w tym jest, koleś z Wawy ( Bulit zdaje sie ), który aktualnie sprzedaje bądź sprzedał już A4 Q z blokiem od 1.9 TDI, załozył głowice od KRy zamiast 20v, zawory sterowane mechaniką, ostre wałki etc.. Chyba mial jakies przykre doswiadczenia z kręceniem głowicy 20V w obroty..
ostatnio właśnie zastanawiałem się na ile ustawić odcinke, GTO zaproponował mi max 7300 więc chyba taką, najlepiej jak sam się wypowie, choć gdzieś kiedyś czytałem o 7800 ale to chyba przesadakkk13 pisze:jaka jest graniczna bezpieczna wartość odcinki dla ABFa i głowicy 16v na hydraulice,
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2008 03:12 przez LCQ, łącznie zmieniany 2 razy.
Wspomniano wyżej, że okolice 8000 to już problem z dobraniem wałków, więc...na pewno przesadaLCQ pisze:gdzieś kiedyś czytałem o 7800 ale to chyba przesada
Pozdrawiam
PS. Tak, jak Wojtek mówi - mógłby to być ciekawy silnik nie tyle z dużą mocą, co z fajnym momentem, dzięki dużemu przepływowi. Niestety jednak...drogi i pewnie dość problematyczny w budowie.
voj2S: masz duże doświadczenia w głowicach, więc powiedz: nie ma sposobu na urywane zawory przy tak wysokich obrotach ? Co z zaworami customowymi, a może zmodyfikowane prowadnice ?
Ciekawy temat, więc może niech się rozwija...
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2008 11:32 przez TOMEKKK, łącznie zmieniany 2 razy.
Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości