Odcinka w ABF
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kolega dobrze mówi, skrzynka 020 jest na wodziki - a powód dla którego chcę zmienić na taką skrzynke jest prosty - ponieważ mam taką profi skrzynke którą potrzebuję do auta i jego przeznaczenia, wolałbym oczywiście 02A o takich przełożeniach jakie są mi potrzebne i niewykluczone że będę takie zamawiał, ale na dzień dzisiejszy mam tylko 020.. Poza tym 020 ma kilka zalet - jest lżejsza o jakieś 10kg albo ciut lepiej, wymaga mniejszego sprzęgła i lżejszego zamachu (o jakieś 50% w serii), w związku z tym motor ma łatwiej i lepiej się kręci w związku z tym, a poza tym zmiana biegów jest łatwiesza i precyzyjniejsza bo na stalowe wodziki a nie linki jak w 02A.. Nie wiem tylko czy będę to zakłdał do ABFa w mk3, bo troche rzeźby z tym jest, drugi waraint jest taki że zamówię odpowiednie zębatki do skrzynki 02A i kupię jakiś lekki zamach.. Przy okazji pytanie do zorientowanych - czy zamach od VR6 podejdzie do ABFa, niby średnica sprzęgła ta sama (228mm), ale czy mocowanie to samo??Adrian1980 pisze:DroopS pisze:kkk13, czym sie rozni skrzynia typu 020 od zwyklej bo nie kumam:(
wedlug mnie to skrzynia 020 jest na wodziki a 02A to skrzynia na linki...
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
pradwa, ja do swojego poprostu wpakowałem zestaw sprzęgła od vr6, normalnie wszystko pasuje.
GTO mam pytanko do Ciebie. Wszyscy piszą o odcinkach, już kiedy coś o tym rozmawialiśmy, ale i tak mnie to nurtuje. Chciałbym abyś mi na coś odpowiedział. Kumpel kupił MKIII z 93 roku z ABF'em, ja mam z 94 roku z marca. We wrześniu była zmiana modelu. Wydaje mi się, że do września 94 abf'y miały odcinke przy 7,2 tys obr/min i liczniki wyskalowane do 260km/h. Prawda to? Zarówno u kolegi jak i u mnie tak jest.
GTO mam pytanko do Ciebie. Wszyscy piszą o odcinkach, już kiedy coś o tym rozmawialiśmy, ale i tak mnie to nurtuje. Chciałbym abyś mi na coś odpowiedział. Kumpel kupił MKIII z 93 roku z ABF'em, ja mam z 94 roku z marca. We wrześniu była zmiana modelu. Wydaje mi się, że do września 94 abf'y miały odcinke przy 7,2 tys obr/min i liczniki wyskalowane do 260km/h. Prawda to? Zarówno u kolegi jak i u mnie tak jest.
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
chocby z powodu przelozen i wiekszego momentu na kolach na pierwszych dwoch biegach niz po wczesniejszej zmianie biegu i ciagniecie teoretycznie maxymalnym momentem silnika... kiedys juz bylo dlugie wyjasnianie tematu co i jak przezemnie... ( praiw sie na foum z pewnym gosciem pozarlem...djtom pisze:kwestia tego jak zaprogramowane jest blokowanie podawania paliwa w ECU.
BTW: po co kręcić do odcięcia skoro moc kończy się wcześniej?
[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 21:31 ]
nie tyle wazne jest jak jest przerwane podanie paliwa a jak jest zpowrotem podane jesli masz szczekanie w jakikolwiek sposob to odciete jest ostro. jak szczeka tuuuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuuuu to mieszanka podana jest wolno, jak szczeka tytytytytyty to szybko.. tak wytlumaczone na "chlopski" rozum:) mozna tez pobawic sie i odciac zaplonem wtedy silnik dochodzi do pewnych obrotow i staje a odczuwasz to jako walniecie w przedni zderzak i odrzuca cie od fotela, ale silnik dalej pracuje, jak odcina go na poslizgu kół to masz wrazenie w obrotach odcinki jakby chodzil silnik na 2 gora 3 cylindry... po prostu przerywa prace jak na uszkodzonych swiecach takie wrrrrrrrrrrrdjtom pisze:będę nudny i zapytam jakie znaczenie ma to jak zaprogramowane jest w ecu przerwanie podawania paliwa przy maksymalnych (z punktu widzenia konstruktorów) obrotach?
[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 21:42 ]
ode mnie przy identycznych zadanych parametrach odcinki full grupa szczeka wolniej niz full sekwencja z prostego powodu... w sekwencji paliwo wtrysniete jest podczas jednego cyklu pracy przy suwie ssania. wiec od wtrysniecia paliwa do spalenia uplywa niecaly obrot silnika... w full grupie wtryskiwanie jest podzielone na 4 cykle ktore sa rownoznaczne z 2 obrotami walu wiec od momentu podania paliwa do pierwszego cyklu pracy mija ponad 2 obroty walu pomijajac fakt ze idzie w wydech niepalone paliwo z 3 cykli na odcieciu i z 3 na podaniu w ilosciach 1/4 1/2 3/4 prawidlowej ilosci paliwa na zaplonczyli 3 dawki jednego cyklu pracy na jedno szcekniecie... taki bonus informacji
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości