Odcinka w ABF

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » śr sie 08, 2007 13:53

Mi odcina przy 6800 ale tak maxymalnie ciagne go do 6600 bo wtedy ma maxymalna moc:)


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » śr sie 08, 2007 15:35

Adrian1980 pisze:
DroopS pisze:kkk13, czym sie rozni skrzynia typu 020 od zwyklej bo nie kumam:(

wedlug mnie to skrzynia 020 jest na wodziki a 02A to skrzynia na linki...
Kolega dobrze mówi, skrzynka 020 jest na wodziki - a powód dla którego chcę zmienić na taką skrzynke jest prosty - ponieważ mam taką profi skrzynke którą potrzebuję do auta i jego przeznaczenia, wolałbym oczywiście 02A o takich przełożeniach jakie są mi potrzebne i niewykluczone że będę takie zamawiał, ale na dzień dzisiejszy mam tylko 020.. Poza tym 020 ma kilka zalet - jest lżejsza o jakieś 10kg albo ciut lepiej, wymaga mniejszego sprzęgła i lżejszego zamachu (o jakieś 50% w serii), w związku z tym motor ma łatwiej i lepiej się kręci w związku z tym, a poza tym zmiana biegów jest łatwiesza i precyzyjniejsza bo na stalowe wodziki a nie linki jak w 02A.. Nie wiem tylko czy będę to zakłdał do ABFa w mk3, bo troche rzeźby z tym jest, drugi waraint jest taki że zamówię odpowiednie zębatki do skrzynki 02A i kupię jakiś lekki zamach.. Przy okazji pytanie do zorientowanych - czy zamach od VR6 podejdzie do ABFa, niby średnica sprzęgła ta sama (228mm), ale czy mocowanie to samo??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sie 08, 2007 16:16

Koło raczej nie, wiecej srub jest



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 08, 2007 16:28

kkk13 pisze:czy zamach od VR6 podejdzie do ABFa, niby średnica sprzęgła ta sama (228mm), ale czy mocowanie to samo?
po co? pod zamach abf podejdzie tarcza i docisk vr6


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » wt sie 14, 2007 09:16

pradwa, ja do swojego poprostu wpakowałem zestaw sprzęgła od vr6, normalnie wszystko pasuje.
GTO mam pytanko do Ciebie. Wszyscy piszą o odcinkach, już kiedy coś o tym rozmawialiśmy, ale i tak mnie to nurtuje. Chciałbym abyś mi na coś odpowiedział. Kumpel kupił MKIII z 93 roku z ABF'em, ja mam z 94 roku z marca. We wrześniu była zmiana modelu. Wydaje mi się, że do września 94 abf'y miały odcinke przy 7,2 tys obr/min i liczniki wyskalowane do 260km/h. Prawda to? Zarówno u kolegi jak i u mnie tak jest.


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » wt sie 14, 2007 18:40

Kenaj ja mam motor podobno z 96-97 a wiazke z 93r i mam odcinke 7200 moze cos w tym jest albo porostu trafilismy na grzebniete ecu :)



ericSSon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr paź 18, 2006 23:06
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: ericSSon » pn sie 20, 2007 18:00

a silnik i ecu masz z seata czy z vw? ja w cuprze seryjnie mialem 6900, gto przesunal na 7200. rocznik auta to 97, ecu chyba 95 (nie pamietam dokladnie)



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » pn sie 20, 2007 19:07

silnik, seat 97r a ecu vw 93 i limiter mam na 7200.



Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: gino_gti » czw paź 25, 2007 19:33

:bajer: ja mam ABF rocznik 93 i liczniki wyskalowane do 260km/h a obroty do 7,5 odcinka przy 7 200


MK I with ABF +

MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)

Passat b4 with 1Z ++

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw paź 25, 2007 21:20

djtom pisze:kwestia tego jak zaprogramowane jest blokowanie podawania paliwa w ECU.

BTW: po co kręcić do odcięcia skoro moc kończy się wcześniej? :-k
chocby z powodu przelozen i wiekszego momentu na kolach na pierwszych dwoch biegach niz po wczesniejszej zmianie biegu i ciagniecie teoretycznie maxymalnym momentem silnika... kiedys juz bylo dlugie wyjasnianie tematu co i jak przezemnie... ( praiw sie na foum z pewnym gosciem pozarlem...

[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 21:31 ]
djtom pisze:będę nudny i zapytam jakie znaczenie ma to jak zaprogramowane jest w ecu przerwanie podawania paliwa przy maksymalnych (z punktu widzenia konstruktorów) obrotach? :| :-k
nie tyle wazne jest jak jest przerwane podanie paliwa a jak jest zpowrotem podane jesli masz szczekanie w jakikolwiek sposob to odciete jest ostro. jak szczeka tuuuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuuuu to mieszanka podana jest wolno, jak szczeka tytytytytyty to szybko.. tak wytlumaczone na "chlopski" rozum:) mozna tez pobawic sie i odciac zaplonem wtedy silnik dochodzi do pewnych obrotow i staje a odczuwasz to jako walniecie w przedni zderzak i odrzuca cie od fotela, ale silnik dalej pracuje, jak odcina go na poslizgu kół to masz wrazenie w obrotach odcinki jakby chodzil silnik na 2 gora 3 cylindry... po prostu przerywa prace jak na uszkodzonych swiecach takie wrrrrrrrrrrr :hehe: :hehe: :hehe: :okej: :okej:

[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 21:42 ]
ode mnie przy identycznych zadanych parametrach odcinki full grupa szczeka wolniej niz full sekwencja z prostego powodu... w sekwencji paliwo wtrysniete jest podczas jednego cyklu pracy przy suwie ssania. wiec od wtrysniecia paliwa do spalenia uplywa niecaly obrot silnika... w full grupie wtryskiwanie jest podzielone na 4 cykle ktore sa rownoznaczne z 2 obrotami walu wiec od momentu podania paliwa do pierwszego cyklu pracy mija ponad 2 obroty walu pomijajac fakt ze idzie w wydech niepalone paliwo z 3 cykli na odcieciu i z 3 na podaniu w ilosciach 1/4 1/2 3/4 prawidlowej ilosci paliwa na zaplonczyli 3 dawki jednego cyklu pracy na jedno szcekniecie... taki bonus informacji


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości