Post
autor: GTO » pt wrz 07, 2007 07:13
najwieksze roznice w mocy silnikow po chipsie widac na hamowniach obciazeniowych, a to dlatego ze przy pelnym obciazeniem ecu inaczej dawkuje paliwo jak na obciazeniach czesciowych, dobrze to widac podczas jazdy na 4 i 5 biegu gdzie silnik powyzej 5000rpm po programie znacznie szybciej sie wkreca do redline.
na hamowni interacyjnej sterownik jedzie na obcizeniu czesciowym i wyniki (roznice) są przewaznie zanizone wzgledem wartosci pod pelnym obcizeniem (wyjatek to słaby chiptuning polegajacy tylko na zmianie parametrów "part load") dlatego strojenie na drodze moim zdaniem jest duzo lepsze jak na hamowni interacyjnej.
Ostatnio zmieniony pt wrz 07, 2007 07:15 przez
GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761