MK II Jaki licznik do ABF-a

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mrcn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt paź 12, 2004 14:05
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: mrcn » wt cze 26, 2007 13:54

jak chcesz to mam licznik od toledo ABF, na linke - jak coś to priv



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt cze 26, 2007 19:09

Pojawił się nowy problem , nie do końca jestem przekonany czy to będzie ABF , bo w końcu on ma moment niedużo większy od PF-a , z tym że się bardziej kręci dzięki czemu ma większą moc , ale chyba jednak zastanowię się nad kupnem jakiegoś PG ?
:)
Co jeszcze można by polecić , tylko nie VR6 .


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » wt cze 26, 2007 19:12

marceliii, to moze KR? :P mniejsze koszta a tez daje rade?


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt cze 26, 2007 20:48

marceliii pisze:Pojawił się nowy problem , nie do końca jestem przekonany czy to będzie ABF , bo w końcu on ma moment niedużo większy od PF-a , z tym że się bardziej kręci dzięki czemu ma większą moc , ale chyba jednak zastanowię się nad kupnem jakiegoś PG ?
:)
Co jeszcze można by polecić , tylko nie VR6 .
Bierz ABFa, bedziesz zadowolony, mkII z tym ladnie lata. A PFa z ABFem nawet nie ma co porownywac. A jak nie to 1.8T



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt cze 26, 2007 22:40

A czym się różni 1.8T od G60 ?
:)
No właśnie tak myślę że szkoda kasy inwestować tyle żeby troszkę moment zwiększyć , jak juz ładować , to lepiej od razu na 1.8 turbo , tylko nie wiem czy nie będzie dużo więcej roboty z przekładką .
:(
Ale to chyba nie tu powinienem pisac , tylko osobny post .
Nie wiem w końcu czy kupować ten licznik z GTi 16V , bo mam takowy na oku , czy zostawić swój .
:(
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 22:40 przez marceliii, łącznie zmieniany 1 raz.


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » wt lip 17, 2007 20:27

marceliii pisze:A czym się różni 1.8T od G60 ?
Dwa całkiem rozne silniki.Jeden ma Turbo a drugi kompresor. :D
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 20:28 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » wt lip 17, 2007 23:15

Wkładaj ABF'a , ja tez myslałem o PG albo o 1.8T i sie zdecydowałem na ABF'a raz ze to 16v 2 ze włozysz turbo i momentu ci nie zabraknie :) Tez mam PF'a w swoim mk2 i potrafie cie zrozumiec:)

ps.
albo nie wkładaj ABF'a bo mi wykupisz jakiegos i dla mnie nie starczy :)
:satan: :satan: :satan: :satan:
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 23:16 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości