[16V g60] dużo pytań lub jakiaś inna propozycja na KM

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

[16V g60] dużo pytań lub jakiaś inna propozycja na KM

Post autor: wojtek_sari » wt maja 29, 2007 19:11

Panowie niedawno wpakowałem KR ale z zamiaram zwiększenia mocy i teraz szukam alternatywnego rozwiązania na jej podniesienie. Przez myśl przechodzi mi kompresor z G60, jest to jakieś mądre rozwiązanie? Co ewentualnie trzeba by było w związku z tym zmianic w silniczku?? Dodam ze głowica niedługo idzie do kompletnego remontu, ale remontu blokuwolał bym zabardzo nie robić, bo koszt prze ogromne pewnie :(


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt maja 29, 2007 20:09

przewalasz alternator na tyły silnika,zeby zrobic z przodu miejsce na kompresor,co niesie za soba dorobienie mocowań do G i do alternatora,co w sumie chyba nie jest takie łatwe,później musisz wyprowadzić przewody olejowe z silnika itd,żeby to grało,zabawy jest dużo z tym,ale miałbyś jednego z niewielu G60 16V,z tego co wiem to robi sie gdzieś rallye g60 16V...w sumie lepiej to chyba jakieś turbo wrzucić na 0,5-0,6 bara też bedzie nieźle śmigać,bo co do kompresora to nie ma pewności,ze trafisz na jakiś sensownie działający za normalne pieniądze...dobra,niech wypowie sie ktoś bardziej ogarnięty w temacie,ja tu tylko sprzątam :jezor:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » pt cze 15, 2007 23:58

mozesz osiagnac około 250KM majac G60 16V zapodaj sobie do tego digifanta mniejsze kółko na kompresor 68mm ale bez napedu na 4 koła bedziesz miał kłopoty z trakcją i to spore


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob cze 16, 2007 06:47

andrew19_86 pisze:z tego co wiem to robi sie gdzieś rallye g60 16V
Jeden już się zrobił... :jezor:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob cze 16, 2007 07:50

barteKKK03 pisze:
andrew19_86 pisze:z tego co wiem to robi sie gdzieś rallye g60 16V
Jeden już się zrobił... :jezor:
nawet jest opisany w VWTrends


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob cze 16, 2007 08:49

Borys pisze:
barteKKK03 pisze:
andrew19_86 pisze:z tego co wiem to robi sie gdzieś rallye g60 16V
Jeden już się zrobił... :jezor:
nawet jest opisany w VWTrends
No, no... Golf Marcina...
i na allegro ostatnio jeden się pojawił, tym razem mk3 cabrio:
http://www.allegro.pl/item203812668_vw_ ... 10_ps.html



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » sob cze 16, 2007 08:56

okoG60, no dobra to w co poza komresorem trzeba zainwestować? Pewnei najelepiej digi z G60, wtryski też?? W silniku też trzbe awiele grzebać czy może posmigac na seri? Bo nie powiem że pomysł niezły :okej:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob cze 16, 2007 10:31

wojtek_sari pisze:okoG60, no dobra to w co poza komresorem trzeba zainwestować? Pewnei najelepiej digi z G60, wtryski też?? W silniku też trzbe awiele grzebać czy może posmigac na seri? Bo nie powiem że pomysł niezły :okej:
wtryski musisz dac duzo mocniejsze niz zwykle z g
sugeruje 350 cc


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » sob cze 16, 2007 11:09

wojtek_sari pisze:okoG60, no dobra to w co poza komresorem trzeba zainwestować? Pewnei najelepiej digi z G60, wtryski też?? W silniku też trzbe awiele grzebać czy może posmigac na seri? Bo nie powiem że pomysł niezły
jesli sie nie myle to w takich przeróbkach stosują tłoki z audi S2 w celu odpreżenia silnika


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 12:09

Odświeże ten ciekawy temacik...

Odrazu zapytam czy KR'a bez kucia można by dmuchnać tym G60 czy jednak wzmacniać?
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 12:11 przez Cosar 33GT, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw lis 15, 2007 12:34

Cosar 33GT pisze:Odświeże ten ciekawy temacik...

Odrazu zapytam czy KR'a bez kucia można by dmuchnać tym G60 czy jednak wzmacniać?
Bez kucia tak, bez odprężenia nie bardzo. Najlepiej zapodać tłoki z audi S2 i w zasadzie sprawe dolu masz rozwiazana.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » pt lis 30, 2007 21:49

Jak sie wyorientowałem w cenach to tłoki jednak ciutke drogo by mnie wyniosły... dlatego kolejne pytanie jest takie: czy może by dać jakąś wiekszą uszczelke/przekładke pod głowice (jaka cena takich?)? Czy miało by to jakiś sens kiedy myśle o doładowaniu 0.6-0.8b i maxymalnym wykorzystywaniu osiągów. Niechce zabardzo narazie grzebać w dole bo jest sparwny a głowice i tak bede musiał zdjąć niedługo.



Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » pt lis 30, 2007 23:21

nikt nie mówił że będzie tanio samo kupno kompresora to wydatek rzędu 2000-3000 tyś zł. ciśnienie 0,6-0,8 bara ma seryjne G60 więc bez bez tłoków zapomnij o sprawie.


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » pt lis 30, 2007 23:27

okoG60 pisze:to wydatek rzędu 2000-3000 tyś zł
po taniości mam na oku silnik z rozbitego corrado... i wtedy bym miał z silnikiem kompresor (jaki sprawny to niewiem) i odrazu instalke DF1 dlatego kusi mnie takie rozwiązanie ale kasy juz z kupki troche ubyło także usiłuje taniej. A jakieś inne tłoki? Jaka jest cena używanaych tłoków z S2?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości