2.0 16V 9a + 2x weber 45
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2.0 16V 9a + 2x weber 45
Zrodził sie mi plan zamontowania tejże konfiguracji w moim mk2. Teraz pomykam na 1.8 PF. Silnior 2.0 16v juz jest gażniki tez juz mam, ale jeszcze za nie nie zapłaciłem;) wiec wszystko da sie odkrecić.
Mam pare pytań co do w/w konfiguracj i prosił bym jezeli ktoś orientuje sie w tej dziedzinie o małą aczkolwiek rzeczową pomoc.
Pyt 1. jaka pompe dobrac do gażnikow( one nie maja chyba powrotu wiec co tam zamontowac?)
pyt 2. czy moze sklecic tą 16 -tke na digifancie
pyt 3 . co ze spalaniem i jakiej mocy mozna sie spodziewac (wiadomo teoretycznie)
pyt 4. posiadam kolektor do tych gażników do 1.8 8v wiec moze by spróbowac ja na razie zamontowac w 8v co myslicie ?
pyt. 5 JEZELI ZNACIE JAKIES INNE PROBLEMY Z wEBERAMI Piszcie cos zebym mógł sie zorientowac w tYm TEMACIE
z góry dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: 2.0 16V 9a + 2x weber 45
AD1. pompy wydajne seria z 9A wystarczy , a duzo bedzie paliłFuli pisze:
Zrodził sie mi plan zamontowania tejże konfiguracji w moim mk2. Teraz pomykam na 1.8 PF. Silnior 2.0 16v juz jest gażniki tez juz mam, ale jeszcze za nie nie zapłaciłem;) wiec wszystko da sie odkrecić.
Mam pare pytań co do w/w konfiguracj i prosił bym jezeli ktoś orientuje sie w tej dziedzinie o małą aczkolwiek rzeczową pomoc.
Pyt 1. jaka pompe dobrac do gażnikow( one nie maja chyba powrotu wiec co tam zamontowac?)
pyt 2. czy moze sklecic tą 16 -tke na digifancie
pyt 3 . co ze spalaniem i jakiej mocy mozna sie spodziewac (wiadomo teoretycznie)
pyt 4. posiadam kolektor do tych gażników do 1.8 8v wiec moze by spróbowac ja na razie zamontowac w 8v co myslicie ?
pyt. 5 JEZELI ZNACIE JAKIES INNE PROBLEMY Z wEBERAMI Piszcie cos zebym mógł sie zorientowac w tYm TEMACIE
z góry dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
AD2. Mozna czemu nie, duzo roboty nie ma, a skoro masz PF to zupełnie
AD3. 1.8 8v na takich gaźnikach i strasnzie ostrych wąłkach maja ok 160-180KM, wiec ciezko mi powiedziec ABF w wersji KitCar na ITB ok 260KM,
spalanie, 20L optymistyczle
AD4. Mozna, tylko trzeba pomysleć nad rozwiązaniem zapłonu, jakiś podciśnieniowo sterowany zamontowac
AD5. poszukaj na Vortexie tam cos takiego juz robili
www.vrservice.pl
a nie można zostawic aparatu z elektronicznym zapłonem? od 16v
i co z ta pompą nie bardzo wiem co zrobi ta od pf-ka jak juz zapełni komory gazników przestanie działąc czy, jak bo tak to jest przy wtrysku powrót przez regulator a przy weberach tego powtotu paliwa chyba nie ma?????????????? pytam bo nie wiem proze sie nie śmiać ))))))))))))
i co z ta pompą nie bardzo wiem co zrobi ta od pf-ka jak juz zapełni komory gazników przestanie działąc czy, jak bo tak to jest przy wtrysku powrót przez regulator a przy weberach tego powtotu paliwa chyba nie ma?????????????? pytam bo nie wiem proze sie nie śmiać ))))))))))))
aparat musi miec starowanie mechaniczne, bo elektroniczny nie bedzie rpzyspieszal zaplonu;;) Dosc proste i tanie rozwiazanie i do przejscia. A ten powrot to nie wiem szczerze mowiac, wydaje mi sie ze powinien byc jakis, bo przeca zawsze pompa bedzie pompowac wiecej niz zapotrzebowanie gaznika w paliwo
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
co jak co ale mnie najbardziej sie podoba 3 fota;P i ostatnia... poniewaz chlopak pomyslal o przefazowaniu.................
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości