MKII i 1.8T lub G60

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

MKII i 1.8T lub G60

Post autor: browar19 » wt sty 23, 2007 23:09

Witam!!
mam zamiar zrobić swapa na 1.8T lub g60 powieccie co wy radzicie i mniej wiecej jakie koszty i w którym silniku większe mozliwości pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rytlo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw gru 21, 2006 22:57
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Rytlo » wt sty 23, 2007 23:35

nie jestem znawca w tym temacie ale wydaje mi sie ze g60 w stanie nawet "zadowalajacym" to ciezka sprawa ale ze swapem napewno latwiej niz 1.8t
ja osobiscie bym wolal u siebie pod maska 1.8t



Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » wt sty 23, 2007 23:45

niewazny stan bo zrobie remont

[ Dodano: 23 Sty 2007 22:47 ]
chchial bym wiedziec jakie przyspieszenie ma 1.8t w mk2 po chipie . czy sa szanse na objechanie vr??albo abf 150 ?? w mk2 oczywiscie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt sty 23, 2007 23:51

ja wybralbym 1.8T bo to chyba bardziej rozwojowy silnik....musisz popytac usera o nicku EVOLUTION lub APSIK albo jeszcze kogos kto sie zna na tym


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » śr sty 24, 2007 00:01

okej to chcial bym wiedziec jakie koszty i co bede potrzebował?? no i jakie mniej wiecej osiagi bym mniał



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr sty 24, 2007 00:17

koszt swapu na 1.8T to jakies z silnikiem ~6000?? nie potrafie powiedziec....moze mniej mozze wiecej.....nigdy tego nie robilem i nie znam sie na cenach....
wiem tyle:
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » śr sty 24, 2007 08:30

a od czego silnik musi byc 1.8T?? jakie przyspieszenie i czy połoski wuzek itd pasuje??



Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » śr sty 24, 2007 09:20

browar19, masz zamiar to samemu robić :bajer:


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr sty 24, 2007 10:01

uzyj szukaczki ona nie gryzie :okej:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 24, 2007 21:11

taniej cie wyjdzie kupić cale auto g60 niz wsadzac ten motor do twojego...tam jest w chchu osprzętu do niego, jak otworysz maske to wszedzie mnówsto przewodów i czujników których nie ma w golfach niedoładowancyh....Wystarczy ze czegos ci bedize brakowało a znalezienie tego moze byc nie lada problemem...
Ja z zalozenia nie rozumiem ludzi ktorzy chca swapowac do swojego auta motor ktory w nim wystepowal w serii....Czy chodzi im tylko o to zeby móc powiedizec potem ze sie ma motor zeswapowany i wydac na to wiecej kasy niz oba auta (dawca i twój golf) razem sa warte
Jak juz to zaszalej i idź w 1.8T ale nie wiem czy wiesz o czym mowisz i z czym sie to wiaze
pzdr



Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » śr sty 24, 2007 21:54

nie nie sam chce to robic ale chce w samochodzie mniec turbo kompresory w g60 sie psuja



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 24, 2007 22:08

browar19 pisze:kompresory w g60 sie psuja
to kwestia mocno sporna, w rekach przeciętnego polaka owszem sypią się jak liscie z drzew na jesien, ale podobnie jest z vr6...Jak kierownik nieumiejetny to wszytko zajeździ...
Podobno jak sie w miare dba o g60 to robią po 80-100 tys km miedzy regeneracjami....
Mojego dobrego kolegi mk2 g60 mial pierwsza regeneracje po 160 tys km, i to nie dlatego ze ktos nie dbal, kompresoor po porstu nadal dobrze dmuchał,
auto zreszta caly czas bylo serwisowane w ASO (przez pierwsze 10 lat !!!). Sadze ze jakby dziadek zajeździł tę sprezarke wczesniej to by go ASO o tym poinformowało poza tym Niemcy nie lubią jak im auto bierze olej, wiec wszytko musialo byc ok do tych 160 tys km...
poza tym ja juz powiedizalem ze swap na g60 do mk2 w ktory mtaki motor jest w serii nie maza bardoz sensu...



Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: browar19 » śr sty 24, 2007 22:16

ja wolał bym 1.8T jest turbo mozna z tym cos zrobic. A z g60 niema tyle zabawy niemozna wstawic blow ofa ma mniejsze mozliwosci niz 1.8T i przedewszytskim jest starszy niz 1.8T



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » śr sty 24, 2007 22:29

Heh koszta to tez sporna sprawa zalezy jaka wiedza dysponujesz jak mocno glowkujesz i co zamiezasz osiagnac ... i jeszcze mnostwo czynnikow jaka ma byc trawlosc twojej przerobki jak ma dlugo jezdzic bezawaryjnie (sprzeglo skrzynia chamulce zawieszenie...)bla bla bla jak chczesz poczytaj moj post w dziale nasze auta o mk2 1,8T syncro to sobie mniej wiecej zobrazujesz krok po kroku....obleciec abf czy vr to tez pytanie w czym te motory bo sadze ze zdmuchnol bys abf w mk3 no i z vr to nie tak latwo najlabszym 1,8t hmm a jak chcesz grzebac i sie uczyc to wsadz 16v i uturbiaj:D najlebsza zabawa na swiecie!!!!!!!!!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości