1.8T 224km BAM Zamulenie.
: pn paź 05, 2015 00:22
Siemanko.
Ciężko było mi określić nazwę problemu w temacie. Mianowicie od niedawna jestem szczęśliwym wlaścicielem S3-ki 8l 1.8t 224km (BAM) . Wcześniej miałem golfika więc został też sentyment do tego forum. To jest moje pierwsze autko z turbiną więc mam też kilka pytań odnośnie zachowania tej jednostki. Wychodzę z założenia iż samochód z taką mocą powinien ciągnąć jak po*^$#ny od ok. 2500 do 5000 obr.. U mnie mam wrażenie że przy pełnym bucie czasem nie chce sie zebrać, dzwięk wydaje sie być podobny do pompowania balonu, a auto przymula i przez pewien słabo sie zbiera, a potem gdzieś w okolicach 3,500 wzwyż idzie jak szalone. Zawór n75 wymieniony, nowy silikonowy tip (stary był nieszczelny), turbo nie wykazuje niedomagań, komp nie ma błędów. Raz jeszcze zdarzyło mi się że na pełnym gazie mrugną mi kilka razy check engine. Niby zostaje jeszcze do wymiany zawór dv dla świętego spokoju, lecz chciałbym wcześniej zaczerpnąć więcej informacji na temat pracy tego silnika.
Ciężko było mi określić nazwę problemu w temacie. Mianowicie od niedawna jestem szczęśliwym wlaścicielem S3-ki 8l 1.8t 224km (BAM) . Wcześniej miałem golfika więc został też sentyment do tego forum. To jest moje pierwsze autko z turbiną więc mam też kilka pytań odnośnie zachowania tej jednostki. Wychodzę z założenia iż samochód z taką mocą powinien ciągnąć jak po*^$#ny od ok. 2500 do 5000 obr.. U mnie mam wrażenie że przy pełnym bucie czasem nie chce sie zebrać, dzwięk wydaje sie być podobny do pompowania balonu, a auto przymula i przez pewien słabo sie zbiera, a potem gdzieś w okolicach 3,500 wzwyż idzie jak szalone. Zawór n75 wymieniony, nowy silikonowy tip (stary był nieszczelny), turbo nie wykazuje niedomagań, komp nie ma błędów. Raz jeszcze zdarzyło mi się że na pełnym gazie mrugną mi kilka razy check engine. Niby zostaje jeszcze do wymiany zawór dv dla świętego spokoju, lecz chciałbym wcześniej zaczerpnąć więcej informacji na temat pracy tego silnika.