1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

traveler1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 18, 2015 19:14

1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: traveler1 » wt sie 18, 2015 19:23

Witam .
Na początku się przywitam gdyż jestem nowym użytkownikiem :)
Golf IV AWW Auto ze stanów - silnik niestety się zatarł , pompa oleju się przypchała i szlag trafił m.in głowicę ( wytatarte łoża wałków ).
O reszcie nie wspomnę .
Taraz pytanie na jaki kod motoru można podmienić obecny silnik (brak silników z tym kodem w serwisach aukcyjnych) ?
Jakieś rady sugestie?
Pozdrawiam .



traveler1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 18, 2015 19:14

Re: 1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: traveler1 » śr sie 19, 2015 07:39

Nikt nic nie wie? :-P
To teraz kilka pytań.
Przykładowo zakładam silnik 1.8t AUQ 180 km - wiązka zostaje z 150km AWW , czy wszystkie wtyczki podejdą p&p czy będzie jakaś dyndać luzem, czy może trzeba zmieniać na tą z 180 ?
Skrzynia 5b z AWW podejdzie do AUQ?
Czy prócz sterownika z AUQ będę potrzebował coś jeszcze? Jak sprawa z immo ? Trzeba wyłączyć mam rozumieć? Zaznaczam 'auto to amerykaniec' stąd pytania .
Pozdrawiam serdecznie



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: jeryk10 » ndz sie 23, 2015 10:58

Jaki to rok silnika który się zatarł i jakie masz sondy dwie wąskopasmowe czy jedna wąskopasmowa i druga szerokopasmowa .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

traveler1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 18, 2015 19:14

1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: traveler1 » śr sie 26, 2015 10:03

Auto jest z 99 . Sprowadzone ze stanów . Silnik z elektroniczną przepustnicą . Jedna napewno jest na 4 przewody . Do pierwszej za plecionką muszę się dobrać bo jest w plastikowej otulinie /peszlu.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: jeryk10 » śr sie 26, 2015 21:42

zobacz ile pinów ma kostka


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: ADi997 » śr sie 26, 2015 22:13

AWW to prawie to samo co AUM


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: jeryk10 » sob sie 29, 2015 14:45

Jeżeli AWW ma taką samą instalacje co AUM to AUQ ma taką samą instalacje co AWW :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
ben_hil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 07, 2009 00:52
Lokalizacja: Białystok

1.8T AWW - ZATARTY , SWAP??

Post autor: ben_hil » ndz wrz 27, 2015 21:58

Ja mialem w USA aww i wrzucilem bez problemu aum.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości