Witam. Jestem po swapie mojego golfika na 1.8T. Mam problem, silnik ładnie umocowany wszystko ładnie gada. Po zrobieniu dolotu i połączeniu go z kolektorem silnik nie chce sie wkręcać na obroty. Kręci do 2-3k i koniec. Szukałem szukałem i znalazłem, zasłoniłem pół przepływki taśmą i silnik wkręca sie bez problemu, równo pracuje i prawie wszystko jest ok, nie kręci do końca do ok 6k i odcina zapłon. Może ktoś wie co to może być? Przecież nie będę jeździł z taśmą na przepływce. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Walnięta przepływka? Dolot jest ok. Próbowałem bez IC na krótko i jest to samo.
1.8T AGU 98r mk IV
Golf III 1.8T Problem
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Golf III 1.8T Problem
Zaloz mu normalna mocna pompe paliwa to bedzie gadal jak trzeba, zasloniles przeplywke to tyle paliwa nie potrzebuje wiec i wyzej sie kreci...
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Golf III 1.8T Problem
Po co drugi taki sam temat założyłeś ?? Już wiesz, że pompa nie wydala, użyj szukajki i znajdziesz odp. Lub pytaj w wątku ogólnym Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości