Strona 1 z 1
1.8t golf mk2
: wt mar 10, 2015 23:43
autor: mateusz.995
siema szukałem po forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie czy do silnika 1.8t AUM da rade podpiąć zegary z golfa mk2? obecnie mam z mk3 ale te z dwójki bardziej by mi leżały
1.8t golf mk2
: śr mar 11, 2015 18:58
autor: bugalon
Da radę.
1.8t golf mk2
: czw mar 12, 2015 09:59
autor: mateusz.995
A jakieś przeróbki ? Czy teraz wystarczy tylko podpiąć licznik z mk2 na jedna kostkę ? Wiem.ze na pewno trzeba zmienić impulsator na linke
1.8t golf mk2
: czw mar 12, 2015 10:21
autor: bugalon
Przeróbek sporo. Sumator do impulsow z cewek do obrotomierza trzeba zrobic/kupić i dolozyc. Rozebrać impulsator przy skrzyni i dobrac do niego linke, Pokombinować z czujnikami ciśnienia oleju (w mk4 jest 1 a zegary z obrotkiem w mk2 smigaja na 2), skalibrować rezystorem potencjometrycznym wskazania temperatury, no i przede wszystkim wywalić immo ze sterownika silnika.
1.8t golf mk2
: pn mar 23, 2015 13:31
autor: kkkacper
bugalon, a nie prosciej zalozyc czujnik wody mk II/mk III niz bawic sie w rezystory? Chyba, ze w AUM nie ma miejsca na 2 czujniki, bo tego nie jestem pewny
1.8t golf mk2
: wt mar 24, 2015 13:13
autor: bugalon
Można, tylko w mk4 masz jeden czujnik 4-pinowy (połowa tego czujnika podaje do ECU a druga połowa na zegary) a w mk2 masz dwa oddzielne. Żeby dolożyc odddzielny do samej temperatury na zegarach trzeba by było jakoś ciąc przewody i dawać go gdzieś w węże zostawiając jednocześnie dwa piny wolne tego czujnika z mk4. Ja wybrałem dołożenie rezystorka potencjometrycznego w obwód licznika mk2 i kalibrację jego wskazań na podstawie temperatury z VAGa.
1.8t golf mk2
: wt mar 24, 2015 16:36
autor: mateusz.995
Imo jest wywalony z tego co mi wiadomo jakiś rezystor na temperaturę też jest bo silnik z audi a3 wyciągnięty a zegary z golfa mk3
1.8t golf mk2
: wt mar 24, 2015 21:17
autor: S.
mk3 też miał 4 pinowy czujnik temp.
2 piny dla ECU i 2 piny dla licznika, trzeba by było porównać wartości sygnałów oby dwóch liczników.
Na czujniku z mk3 licznik z mk2 chodzi wzorowo, ciekawe czy rezystancja sygnału dla ECU w oby dwóch czujnikach jest taka sama..
U siebie w mk2 1.8T wpiełem potencjometr w wiązke licznika, regulując go i patrząc w VAGa jaka jest aktualna temperatura.. Finalnie zmierzyłem jaka jest oporność na potencjometrze i dobrałem rezystor.
Ew. Zainstalować coś takiego