Swap mk4 na 1.8t
: czw mar 05, 2015 23:10
Cześć wszystkim.
Niedługo planuje zrobić swap w moim golfie z 1.8 20 v 125 km na 1.8 t aum 150 km wersja z przepustnicą sterowaną elektronicznie a nie na linkę , i zastanawiam się nad jedną rzeczą, a mianowicie w zestawach na swap które sprzedają w internecie jest instalacja silnika która idzie od sterownika , i nie wiem jak wygląda ta kwestia bo wystarczy tylko wymienić sterownik , podłączyć nową wiązkę która idzie od sterownika do silnika a póżniej zakodować immo i to wszystko w temacie z elektryką nie trzeba wymieniać instalacji w środku samochodu ? i mam jeszcze jedno pytanie co do sterownika silnika bo auto jest z 1998 roku i mam pełen fis czyli samochód ma szynę can to jak po numerze sterownika sprawdzić czy wszystkie informacje idą po canie bo na pewno nie będę kupywał drugiego samochodu do przekładki tylko taki zestaw jak ten http://allegro.pl/super-swap-caly-kompl ... 55519.html" onclick="window.open(this.href);return false; i ostatnie pytanie czy robił ktoś takiego swapa i co jest potrzebne do takiej operacji bo na razie zrobiłem taką listę :
silnik z osprzętem (turbina, kolektory, przepustnica ,)
skrzynia biegów
sprzęgło myślałem zostawić te co mam bo jest na sztywnym kole zamochowym
pół osie
poduszki silnika
sterownik silnika
wiązka elektryczna silnika
ic wraz z orurowaniem
fragmęt wydechu od turbiny do kata
pedał gazu
wybierak i cięgna są chyba takie same jak mam aktualnie
wiadomo że zawsze jeszcze coś dojdzie (wężyki od podciśnień, opaski itp)
i oczywiście rozrząd płyny paski itp
czy coś jest jeszcze potrzebne ? za odpowiedzi bardzo dziękuje . i nie piszcie tekstów typu że jeżeli zobaczę jakie to koszty to zrezygnuje , otóż nie bo koszty znam, ale chcę sprecyzować listę potrzebnych rzeczy aby się później po głowie nie drapać i nie dokupywać co chwile jakichś dupereli ze swapu jeżeli warunki na to pozwolą to zrobię całą relacje ze swapu wrzucę na forum .Z góry dzięki za pomoc
Niedługo planuje zrobić swap w moim golfie z 1.8 20 v 125 km na 1.8 t aum 150 km wersja z przepustnicą sterowaną elektronicznie a nie na linkę , i zastanawiam się nad jedną rzeczą, a mianowicie w zestawach na swap które sprzedają w internecie jest instalacja silnika która idzie od sterownika , i nie wiem jak wygląda ta kwestia bo wystarczy tylko wymienić sterownik , podłączyć nową wiązkę która idzie od sterownika do silnika a póżniej zakodować immo i to wszystko w temacie z elektryką nie trzeba wymieniać instalacji w środku samochodu ? i mam jeszcze jedno pytanie co do sterownika silnika bo auto jest z 1998 roku i mam pełen fis czyli samochód ma szynę can to jak po numerze sterownika sprawdzić czy wszystkie informacje idą po canie bo na pewno nie będę kupywał drugiego samochodu do przekładki tylko taki zestaw jak ten http://allegro.pl/super-swap-caly-kompl ... 55519.html" onclick="window.open(this.href);return false; i ostatnie pytanie czy robił ktoś takiego swapa i co jest potrzebne do takiej operacji bo na razie zrobiłem taką listę :
silnik z osprzętem (turbina, kolektory, przepustnica ,)
skrzynia biegów
sprzęgło myślałem zostawić te co mam bo jest na sztywnym kole zamochowym
pół osie
poduszki silnika
sterownik silnika
wiązka elektryczna silnika
ic wraz z orurowaniem
fragmęt wydechu od turbiny do kata
pedał gazu
wybierak i cięgna są chyba takie same jak mam aktualnie
wiadomo że zawsze jeszcze coś dojdzie (wężyki od podciśnień, opaski itp)
i oczywiście rozrząd płyny paski itp
czy coś jest jeszcze potrzebne ? za odpowiedzi bardzo dziękuje . i nie piszcie tekstów typu że jeżeli zobaczę jakie to koszty to zrezygnuje , otóż nie bo koszty znam, ale chcę sprecyzować listę potrzebnych rzeczy aby się później po głowie nie drapać i nie dokupywać co chwile jakichś dupereli ze swapu jeżeli warunki na to pozwolą to zrobię całą relacje ze swapu wrzucę na forum .Z góry dzięki za pomoc