1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie
: pt sty 30, 2015 17:04
Panowie, może dla niektórych wyda się to śmieszne i oczywiste ale macie może jakieś sprawdzone sposoby podłączenia zbiorniczka wyrównawczego w 1.8T np: AGU ale po stronie kierowcy?
Jak wszyscy wiemy AGU z mk4 ma zbiorniczek po stronie pasażera (mowa o auta z kierownicą po lewej stronie). Przy swapie np: do mk2 i pochodnych, chcę przenieść zbiorniczek na stronę kierowcy - tak jak ori w mk2.
Z nadmiarem ze zbiorniczka nie ma problemu, bo na króćcu do górnego węza chłodnicy jest podłączenie, ale dolny wąż ze zbiorniczka gdzie podłączyć, żeby wyglądało jak ori i spełniało swoje zadanie?
Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera bo takie rozwiązanie odpada.
Jak wszyscy wiemy AGU z mk4 ma zbiorniczek po stronie pasażera (mowa o auta z kierownicą po lewej stronie). Przy swapie np: do mk2 i pochodnych, chcę przenieść zbiorniczek na stronę kierowcy - tak jak ori w mk2.
Z nadmiarem ze zbiorniczka nie ma problemu, bo na króćcu do górnego węza chłodnicy jest podłączenie, ale dolny wąż ze zbiorniczka gdzie podłączyć, żeby wyglądało jak ori i spełniało swoje zadanie?
Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera bo takie rozwiązanie odpada.