Strona 1 z 1

1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie

: pt sty 30, 2015 17:04
autor: rysiektr
Panowie, może dla niektórych wyda się to śmieszne i oczywiste ale macie może jakieś sprawdzone sposoby podłączenia zbiorniczka wyrównawczego w 1.8T np: AGU ale po stronie kierowcy?
Jak wszyscy wiemy AGU z mk4 ma zbiorniczek po stronie pasażera (mowa o auta z kierownicą po lewej stronie). Przy swapie np: do mk2 i pochodnych, chcę przenieść zbiorniczek na stronę kierowcy - tak jak ori w mk2.
Z nadmiarem ze zbiorniczka nie ma problemu, bo na króćcu do górnego węza chłodnicy jest podłączenie, ale dolny wąż ze zbiorniczka gdzie podłączyć, żeby wyglądało jak ori i spełniało swoje zadanie?
Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera :panna: bo takie rozwiązanie odpada.

1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie

: pt sty 30, 2015 20:53
autor: ADi997
Wepnij się w powrót z nagrzewnicy.

1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie

: sob sty 31, 2015 23:07
autor: S.
rysiektr pisze:Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera bo takie rozwiązanie odpada.
Ja sie wpiełem w zasilanie turbo, zaraz pod kolektorem ssącym, obok rozrządu. Trójnik i wąż na strone pasażera, dwa uchwyty pod kolektorem i wszystko gra....