SWAP na 1.8t z 1.4 - kompleksowa pomoc poszukiwana
: czw lip 31, 2014 15:42
Witam,
Chcę zeSWAPować swój 1.4 na 1.8t, silnik jakiś wynajdę na znanym portalu aukcyjnym tylko wolę spytać wcześniej i wiedzieć na co się przygotować niż kupić i dopiero dowiedzieć się, że to jest prawie niemożliwe.
Czytałem już na ten temat trochę tematów ale mam dodatkowe pytania. Wiem, że będę potrzebował:
-silnika
-skrzyni biegów
- kompletnej wiązki (najlepiej z europejczyka bo anglika trzeba przedłużać)
- cięgna skrzyni
no i to takie podstawy chyba.
Pytanie co z tymi częściami:
1. Maglownica może zostać taka jak była?
2. Co z lewarkiem zmiany biegów? Jeśli zmienią się cięgna to ten który mam będzie ok?
3. Czy wiązkę elektryczną po prostu wypnę swoją i wepnę nową czy będzie rzeźba?
4. Co z chłodnicą, zmiana na taką z 1.8t?
5. Wiązka silnikowa obejmuje również moduł komfortu i klimatyzację, czy te podzespoły mają oddzielną wiązkę?
Ogólnie chętnie pogadałbym z kimś kto zmieniał silnik 1.4 lub 1.6 na 1.8t. Nie chcę, żeby samochód stał pół roku robiony.
Jeśli ktoś będzie chciał to oczywiście udzielę wszelkich informacji o konkretach tego samochodu, żeby pomogło.
Liczę na Waszą pomoc, bo po podniesieniu mocy z 75koni na 110 w moim 1.4 rozwaliło uszczelkę pod głowicą a planowałem SWAP więc nie chce naprawiać tylko wsadzić 1.8t
Chcę zeSWAPować swój 1.4 na 1.8t, silnik jakiś wynajdę na znanym portalu aukcyjnym tylko wolę spytać wcześniej i wiedzieć na co się przygotować niż kupić i dopiero dowiedzieć się, że to jest prawie niemożliwe.
Czytałem już na ten temat trochę tematów ale mam dodatkowe pytania. Wiem, że będę potrzebował:
-silnika
-skrzyni biegów
- kompletnej wiązki (najlepiej z europejczyka bo anglika trzeba przedłużać)
- cięgna skrzyni
no i to takie podstawy chyba.
Pytanie co z tymi częściami:
1. Maglownica może zostać taka jak była?
2. Co z lewarkiem zmiany biegów? Jeśli zmienią się cięgna to ten który mam będzie ok?
3. Czy wiązkę elektryczną po prostu wypnę swoją i wepnę nową czy będzie rzeźba?
4. Co z chłodnicą, zmiana na taką z 1.8t?
5. Wiązka silnikowa obejmuje również moduł komfortu i klimatyzację, czy te podzespoły mają oddzielną wiązkę?
Ogólnie chętnie pogadałbym z kimś kto zmieniał silnik 1.4 lub 1.6 na 1.8t. Nie chcę, żeby samochód stał pół roku robiony.
Jeśli ktoś będzie chciał to oczywiście udzielę wszelkich informacji o konkretach tego samochodu, żeby pomogło.
Liczę na Waszą pomoc, bo po podniesieniu mocy z 75koni na 110 w moim 1.4 rozwaliło uszczelkę pod głowicą a planowałem SWAP więc nie chce naprawiać tylko wsadzić 1.8t