1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie
: czw lip 17, 2014 22:14
Witam.
mam pewne wątpliwości co do poprawanego funkcjonowania mojej turbiny w w/w silniku. Wszystko wysterowane jest na elektronice MS3. Używam N75 podłączonego do MS. W kompie boost target mam ustawiony na 0.9 bar. ku mojemu zdziwieniu moje "najlepsze" doładowanie jakie osiągam jest to 0.78 bar przy ~4500 później już maleje do 0.6 przy ~ 6000 (mała turbinka). Ale czy czasem przy tych 4500 rpm nie powinna ona być w stanie doładować na te 0.9 ??
Szukać nieszczelności ?? - układ wydaje się być szczelny napewno nic nie słychać.
czy może takie doładowanie spowodowane jest przytkanym wydechem - rura 2" końcowy tłumik komorowy z diesla A6 2.5 TDI.
p.s. odepnę jeszczę N75 od wg i zobaczę ile napompuje beż podłączonego WG.
mam pewne wątpliwości co do poprawanego funkcjonowania mojej turbiny w w/w silniku. Wszystko wysterowane jest na elektronice MS3. Używam N75 podłączonego do MS. W kompie boost target mam ustawiony na 0.9 bar. ku mojemu zdziwieniu moje "najlepsze" doładowanie jakie osiągam jest to 0.78 bar przy ~4500 później już maleje do 0.6 przy ~ 6000 (mała turbinka). Ale czy czasem przy tych 4500 rpm nie powinna ona być w stanie doładować na te 0.9 ??
Szukać nieszczelności ?? - układ wydaje się być szczelny napewno nic nie słychać.
czy może takie doładowanie spowodowane jest przytkanym wydechem - rura 2" końcowy tłumik komorowy z diesla A6 2.5 TDI.
p.s. odepnę jeszczę N75 od wg i zobaczę ile napompuje beż podłączonego WG.