AGU gaśnie podczas pracy i falują obroty
: pt lis 22, 2013 17:45
Witam,
Koledzy pomóżcie co może być nie tak, bo ja już nie mam pomysłu.
Silnik:
Mam AGU 1.8T 150KM 99r. + gaz BRC.
- na vagu nie pokazuje żadnych błędów.
- auto kiedy jest zimne nie wykazuje żadnych oznak niedomagań, uszkodzeń itp.
- generalnie auto ma ogromny zapas mocy, nie ma żadnych przerw w mocy, jest bardzo dynamiczne i elastyczne,
- do czasu osiągnięcia temp. pracy auto pracuje cicho i równo.
Problem:
- chwilowe i cykliczne falowania obrotów,
- gaśnięcie podczas jazdy oraz na jałowym biegu,
- chwilowo traci łączność przy podłączonym kablu diagnostycznym,
- często gaśnie kiedy włącza się wentylator,
- obroty znacznie spadają kiedy wciskam pedał hamulca,
- przed regulacją rozrządu gasł przy zwalnianiu i próbie skrętu.
Powyższe problemy pojawiają się zarówno na benzynie jak i na gazie.
Co już zrobiłem:
- wyregulowany rozrząd, był przestawiony o jeden ząb, po wyrwgulowaniu znaczna poprawa jednak auto dalej gaśnie,
- sprawdzone podciśnienie, jest szczelnie,
- sprawdzony przepływomierz + adaptacja,
- sprawdzona i wyczyszczona przepustnica + adaptacja,
- sprawdzony i przeszlifowany w nóżkach przekaźnik 163 + podmiana na inny,
- sprawdzony czujnik halla,
- sprawdzony czujnik położenia wału + podmiana na inny,
- sprawdzone cewki,
- nowy akumulator,
- drożny filtr powietrza i paliwa,
- świeżo zalany olej,
- nowe świece,
- przeszlifowane wszystkie masy,
- ładowanie aku poprawne.
Jeśli macie jakieś pomysły byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź, bo ja już powoli tracę pomysły co jeszcze można sprawdzić, nie wiem może jeszcze podmienić serwo albo po prostu może już sterownik się wypala?
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Koledzy pomóżcie co może być nie tak, bo ja już nie mam pomysłu.
Silnik:
Mam AGU 1.8T 150KM 99r. + gaz BRC.
- na vagu nie pokazuje żadnych błędów.
- auto kiedy jest zimne nie wykazuje żadnych oznak niedomagań, uszkodzeń itp.
- generalnie auto ma ogromny zapas mocy, nie ma żadnych przerw w mocy, jest bardzo dynamiczne i elastyczne,
- do czasu osiągnięcia temp. pracy auto pracuje cicho i równo.
Problem:
- chwilowe i cykliczne falowania obrotów,
- gaśnięcie podczas jazdy oraz na jałowym biegu,
- chwilowo traci łączność przy podłączonym kablu diagnostycznym,
- często gaśnie kiedy włącza się wentylator,
- obroty znacznie spadają kiedy wciskam pedał hamulca,
- przed regulacją rozrządu gasł przy zwalnianiu i próbie skrętu.
Powyższe problemy pojawiają się zarówno na benzynie jak i na gazie.
Co już zrobiłem:
- wyregulowany rozrząd, był przestawiony o jeden ząb, po wyrwgulowaniu znaczna poprawa jednak auto dalej gaśnie,
- sprawdzone podciśnienie, jest szczelnie,
- sprawdzony przepływomierz + adaptacja,
- sprawdzona i wyczyszczona przepustnica + adaptacja,
- sprawdzony i przeszlifowany w nóżkach przekaźnik 163 + podmiana na inny,
- sprawdzony czujnik halla,
- sprawdzony czujnik położenia wału + podmiana na inny,
- sprawdzone cewki,
- nowy akumulator,
- drożny filtr powietrza i paliwa,
- świeżo zalany olej,
- nowe świece,
- przeszlifowane wszystkie masy,
- ładowanie aku poprawne.
Jeśli macie jakieś pomysły byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź, bo ja już powoli tracę pomysły co jeszcze można sprawdzić, nie wiem może jeszcze podmienić serwo albo po prostu może już sterownik się wypala?
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam