Strona 1 z 2
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: pt kwie 26, 2013 20:51
autor: Y@RO
Cześć. Mam mały problem z blow offem, a dokładnie jest taka sprawa. Posiadam Audi S3 APY 210 km. Chciałbym sobie założyć blow offa i wyciągnąłem ori DV z dolnego węza który idzie do dolotu w celu sprawdzenia czy wywali błędu. Bledu nie wywaliło ponieważ nie mam CANa. Malo ważne .............. Dlaczego jak wyciągnę DV z dolnego węza i NIE zaślepię go wtedy bardzo ładnie robi psss a po zaślepieniu nie słychać nic ?? Przekładałem dzisiaj hybrydę properfekt II z kolegi Leona CUpry R z silnikiem BAM i tak samo ... po założeniu jej tak jak ma być ( dwa węze wpięte + podciśnienie w bova ) nie psyka ;/ a po wypięciu właśnie dolnego węża wtedy daje ten efekt, a po zaślepieniu go ... cisza, no może coś tam trochę słychać ale nie tak jak u niego. Co jest nie tak ? Pozdrawiam
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz kwie 28, 2013 23:03
autor: Sev
A gdzie DV ma robić pssst skoro go zatykasz, patrzyłeś jak DV w ogóle działa?
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz kwie 28, 2013 23:14
autor: Y@RO
Sev pisze:A gdzie DV ma robić pssst skoro go zatykasz, patrzyłeś jak DV w ogóle działa?
nie nie nie, zle zrozumiales .... chodzi o ten kawalek rurki do ktorej jest WYLOT z DV wpiety .... gdzie powietrze z powrotem wpada do dolotu ... o ta rurke chodzi ... Gdy Wyciagne DV z niej i ZASLEPIE ten otwoj ( ta rurke ) to wtedy nie slychac psykniecia ... a jesli jest ona odetkana czyli zasysa "lewe" powterze to wtedy DV psyka ...
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: pt maja 03, 2013 16:10
autor: mlodyluk
witaj, kolego dv nie możesz zatkać bo ći nie spuści powietrza, zatykasz jedynie dziure w TIPie tam gdzie był wsadzony Dv, ale itak nie bedzie ciągło lewe powietrze bo Dv fabryczny jest jedno tloczkowy, może w stary Agu to tak będzie działac, ale w S3 nie.
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: sob maja 04, 2013 01:24
autor: Y@RO
mlodyluk, caly czas pisze o zaslepieniu dziurki w TIPie tylko nie wiedzialem jak to sie pisze
Y@RO pisze:Wyciagne DV z niej i ZASLEPIE ten otwor (
chodzilo o TIPa. Gdy
ZATKAM otwor w TIPie gdzie byl wsadzony DV to wtedy
NIE psyka, a gdy jest
ODETKANY TIP to wtedy psyka ... DV lub BLOW Off. Dlaczego ? Przeciez TIPa powinno sie zaslepic po zmianie z dv na bova ... ale wtedy nie psyka
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: sob maja 04, 2013 22:53
autor: mlodyluk
aha czyli robisz dobrze i psst powinno byś słyszalne, oczywiście pamietaj że mówimy o blow offie bo i jemu podobne bo fabryczny dv nie bedzie działać, powiem tak, mam properfect typ II i dopiero po ominieciu N249 i podłaczeniu opodciśnienia pod kolektor sprawiło żę zaczeło auto normalnie jeździć bez błedów i CHECKów, nie wiem jak jest u Ciebie, podciśnienie skad?
A może wyjmujesz N75 i wtedy przez tą dziure słychać psst a jak zaślepisz to nie. bojak inaczej to rozumieć?
Powodzenia.
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: sob maja 04, 2013 22:58
autor: mlodyluk
albo jak wyjmiesz dv to łapie błeda i poprzez N75 broni przed przeładowaniem i nie osiąga cisnienia, odetkasz to nie robi podciśnienia w dolocie bo przeciez N75 jest też w Tip wpięty, a filtr powietrza nowy?, może stożęk?
oczywyście to takie moje gdybanie ale może.......
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz maja 05, 2013 11:32
autor: Y@RO
WSZYSTKO JEST ORI TAK JAK FABRYKA zrobila. rok 2000 wiec cana nie ma, bledu nie pokazuje. Tak jak juz pisalem wczesniej, mialem pozyczonego bova od kolegi ktory ma go w leonie cuprze r ( properfrkt hybryde ) i po podlaczeniu go TAK SAMO jak on ma u mnie nie psyka .... Nadal mnie nie rozumiesz. DO TIPa masz wpietego DV oraz zawor N JAKIS TAM 75 PEWNIE
moze zdjecie cos rozjasni. Wszystko robie tak jak ma byc przy zakladaniu bova.
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz maja 05, 2013 12:16
autor: mlodyluk
tak, rozumie, tylko nie mogę zrozumieć jak to możliwe że po zatkaniu otworu po dv w TIPie to Dvprzestaje syczeć,
właśnie tam do tipa jest też N75, tylko tak myśle że może jak masz nie zatkanego tipa to jest nie wielka różnica ciśnienia w dolocie i na zewnatrz (czyli komp czyta "DV otwarty) dodajesz gazu zamyka i psst,
TIP zatkany jest w dolocie wieksze podciśnienie i wtedy N75 tzn komputer czyta "DV" zamkniety wiec coś nie tak i broni sie przed przeładowaniem uchylająć WG którym steruje N75.
Tak jak mówiłem to tylko moje teorie
i proszę sie nie smiać za bardzo he he
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz maja 05, 2013 12:19
autor: mlodyluk
spróbuj wyjać filtr powietrza i wtedy, tylko uważaj żeby Ci coś nie zassało do środka
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz maja 05, 2013 13:15
autor: Y@RO
no dobra, wyciagne filter i co wtedy .... filter jest nowy. myslalem tez o zlikwidowaniu n 249 i 112 i wtedy dv lub bov bylby sterowany tylko przez cisnienie w kolektorze ( podpiecu go tam
) a nie przez zaworki ... dobrze mowie ? ;> tak jakos to wyczytalem ..
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz maja 05, 2013 21:52
autor: mlodyluk
No jak wyjmiesz filtr nie bedzie żadnych oporów czyli nie powinno sie robić podciśnienie (którego nie ma jak odtykasz dolot wyjmując tą zaślepke z miejsca dv) w dolocie ale nie wiem czy to coś da tylko tak gdybam bo u siebie nie miałem takich problemów.
A własnie ja mam tak że mam ominiety N249 i bezpośrednio pod kolektor mam popiety, bo wcześniej nie chodziło to dobrze.
Myśle ze też możesz tak zrobić i wtedy zobacz, jednak najpierw bez tego filtra bym ssprobował.
Tylko pamietaj że bov 2-tłoczkowy musi być lub właśnie hybryda. tylko wyjęty oryginalny dv nic nie da, nie będzie tak chodzić.
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: ndz maja 05, 2013 23:04
autor: Y@RO
http://allegro.pl/blow-off-zestaw-vw-go ... 01751.html" onclick="window.open(this.href);return false; myslalem nad czyms takim ... tylko wlasnie czy bedzie psykac ;/ OK, sprawdze jutro bez filtra i dam znac ...
Problem z Blow Offem .. Audi S3
: pn maja 06, 2013 08:46
autor: mlodyluk
no jest dwutłoczkowy wiec powinien być, tylko to jest właśnie typ 1
ja mam akurat Typ 2 i przy doładowaniu 1.2 syczy głośno.