Strona 1 z 2

Z 1.4 na 1.8T

: wt kwie 02, 2013 23:33
autor: marcin99097
Witam serdecznie mam nadzieje że dobrze trafiłem od ponad 2 lat jestem posiadaczem mk4 1.4 16V, planuje zmienić na 1.8T moje pytanie brzmi co konkretnie będzie do wymiany/podmiany i jaki silnik.
Nie wiem czy dobrze wyczytałem ale AUQ zaczyna się obracać przy 3 tyś? Zależy mi żeby było to opóźnienie przy ok 3-3,5.
Jak to będzie z elektryką, skrzynią,miską no i koledzy mi nagadali że pół osie i tarcze też do wymiany?

Troszkę chaotycznie napisane ale niestety z reguły tak piszę jeśli zły dział nakierujcie mnie.

Z 1.4 na 1.8T

: śr kwie 03, 2013 10:16
autor: przemal
marcin99097 pisze:Nie wiem czy dobrze wyczytałem ale AUQ zaczyna się obracać przy 3 tyś? Zależy mi żeby było to opóźnienie przy ok 3-3,5.
eee? :goof: Chodzi Ci o to kiedy turbo wstaje?
marcin99097 pisze:Jak to będzie z elektryką, skrzynią,miską no i koledzy mi nagadali że pół osie i tarcze też do wymiany?
Elektryka do przeróbki, skrzynia od 1.8T jak i reszta osprzętu (turbo, ic, przepustnica, komputer itp.), miska będzie pewnie z silnikiem :hmm: półosie do wymiany, tarcze z zaciskami a jeśli zaciski to i zwrotnice do wymiany. Z tyłu pewnie masz bębny, więc najłatwiej całą belkę z tarczami przerzucić. Sprężyny pewnie też bo silnik cięższy. To nie wszystko bo na pewno jeszcze o czymś zapomniałem.

Z 1.4 na 1.8T

: śr kwie 03, 2013 11:07
autor: Goblin
Kolego, sprawniej, taniej, mniej stresu i nerwów będzie chyba przy próbie zakupu 1.8T

Z 1.4 na 1.8T

: śr kwie 03, 2013 11:55
autor: szpieg
taki swap bedzie wiecej kosztowal niz golf gti ;) sprzedaj swojego, dorzuc 5k i masz gti w dobrej wersji

Z 1.4 na 1.8T

: pt kwie 05, 2013 12:31
autor: marcin99097
Nie no na tył mam też tarcze skrzynia tu już tak czy siak pada.
Tak chodzi mi o turbo żeby miało większe opóźnienie.
Naprawdę bardziej się będzie opłacać kupić golfa? Tu mam budę w idealnym stanie nawet malowana nie była ori lakier itd
Najbardziej to szkoda tej budy mi jest na prawdę w świetnym stanie.

Chyba że prościej będzie coś innego wsadzić?

Odp: Z 1.4 na 1.8T

: pt kwie 05, 2013 12:35
autor: maj0nez
W zykłą budę pchać taki, koszt SWAPa to masz około 5-7tyś a jak sprzedasz swojego dołożysz tą kasę jak ktoś pisał nawet wypas powinien być lepszy.
Pchać co innego to znów moc słaba chyba że 2.0 8V to hamulce by wyrabiały i silnik tańszy. Mam tak w mk3 na codzinne jazdy idealny spalanie LPG około 9l na 100km teraz LPG po 2.06 to żaden diesel nie będzie tańszy.

Z 1.4 na 1.8T

: pt kwie 05, 2013 21:49
autor: marcin99097
2.0 8V mówisz a co z pół osiami?

Z 1.4 na 1.8T

: sob kwie 06, 2013 20:54
autor: mitusm
2.0 8V średnio jedzie, mam w mk4 na gazie. Chcesz tańszego swapa to pomyśl o VR5, całego anglika z tym silnikiem można dostać z 3-4tyś.

Re: Odp: Z 1.4 na 1.8T

: ndz kwie 07, 2013 13:47
autor: ajvan
maj0nez pisze:W zykłą budę pchać taki, koszt SWAPa to masz około 5-7tyś a jak sprzedasz swojego dołożysz tą kasę jak ktoś pisał nawet wypas powinien być lepszy.
Pchać co innego to znów moc słaba chyba że 2.0 8V to hamulce by wyrabiały i silnik tańszy. Mam tak w mk3 na codzinne jazdy idealny spalanie LPG około 9l na 100km teraz LPG po 2.06 to żaden diesel nie będzie tańszy.
gdzie niby masz taki gaz ? 2.6 owszem Ale nie 2.06 :P

Z 1.4 na 1.8T

: ndz kwie 07, 2013 14:06
autor: olsen1969
marcin99097, robilem ostatnio takiego swapa i nie ma tragedii... :bigok:
kupilem calego angola 1.8 T za 2500zl.. :pub:
po wyjeciu 1.4 wszystko ladnie lezy na lapach...
w instalacji trzeba bylo tylko jeden kabel przelutowac..
no i na nowo zaprogramowac kluczyk pod licznik i komputer-nie chcilo mi sie stacyjki przekladac :helm:
cala zabawa trwala 1 dzien... zaznaczam ze oba auta byly jezdzace..... :okej:
koszt... nie przekroczyl 3tys.... no i zotalo kupe czesci do sprzedania :D :D
wiec polecam ci poszukac angola 1.8T i przekladac..bo wcale nie sa to duze koszty....

Odp: Re: Odp: Z 1.4 na 1.8T

: ndz kwie 07, 2013 14:40
autor: maj0nez
ajvan pisze:
maj0nez pisze:W zykłą budę pchać taki, koszt SWAPa to masz około 5-7tyś a jak sprzedasz swojego dołożysz tą kasę jak ktoś pisał nawet wypas powinien być lepszy.
Pchać co innego to znów moc słaba chyba że 2.0 8V to hamulce by wyrabiały i silnik tańszy. Mam tak w mk3 na codzinne jazdy idealny spalanie LPG około 9l na 100km teraz LPG po 2.06 to żaden diesel nie będzie tańszy.
gdzie niby masz taki gaz ? 2.6 owszem Ale nie 2.06 :P
W Trojaczkowicach jest po 2.06zł dawna Petrochemia po sąsiedzku w Tatrze po 2.08zł a w Niedrzwicy na Orlenie po 2.24zł.

Z 1.4 na 1.8T

: pn kwie 08, 2013 10:37
autor: marcin99097
Okej dzięki za informacje ! Teraz zajmę się poszukiwaniem godnego 1.8T jeszcze tylko byście mnie pokierowali jakie oznaczenie silnika szukać? Bo nie wiem czy w końcu dobrze to widziałem że w tym AUQ turbo ma opóźnienie do 3 tyś? sorry od 3 tyś.

Z 1.4 na 1.8T

: pn kwie 08, 2013 14:03
autor: pusieq
marcin99097, a gdzie to widziałeś? AUQ ma 235 Nm przy 1950 obr/min, jeżeli się mylę to mnie poprawcie

Z 1.4 na 1.8T

: wt kwie 09, 2013 10:32
autor: przemal
marcin99097 nie wiem czemu uparłeś się na opóźnienie...Każdy walczy, żeby turbodziura była jak najmniejsza, żeby turbo wstawało wcześniej ale jak chcesz. Zresztą tuner ustawi graty pod Ciebie.