Strona 1 z 1
Fmic-łączenie
: ndz mar 24, 2013 15:50
autor: jabloner
Zastanawiam się czy gdybym robił fmic w swoim 1.8t to dało by rade poprowadzić go do turbiny takim łącznikami jak na allegro czy lepiej spawać?
np.
http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-45 ... 12049.html" onclick="window.open(this.href);return false;
&
http://allegro.pl/rura-51mm-nierdzewna- ... 89801.html" onclick="window.open(this.href);return false;
???
Fmic-łączenie
: ndz mar 24, 2013 21:35
autor: szpieg
bez rantów nie utrzymasz szczelnosci
Re: Fmic-łączenie
: ndz mar 24, 2013 22:58
autor: jabloner
Czyli ogółem da rade gdybym dał na te silikonowe łączenia cybanty?
Fmic-łączenie
: pn mar 25, 2013 01:36
autor: ADi997
Musisz napawać wargi na końcach rur bo pomimo dobrych opasek zaciskowych może zrzucać silikony od ciśnienia.
Fmic-łączenie
: pn mar 25, 2013 20:57
autor: XenO
Od dawien dawna wiadomo że im więcej będziesz miał połączeń tym więcej możesz mieć miejsc nieszczelności a napewno sam wiesz że układ IC musi być w 100% szczelny żeby nigdzie nie było straty. A druga sprawa to faktycznie o wiele lepiej trzymaja się rury ze spęczonymi końcówkami i oczywiście porządne obejmy.
Fmic-łączenie
: czw mar 28, 2013 02:26
autor: Jacek6804
A teraz patrzcie na to
Fmic-łączenie
: czw mar 28, 2013 18:00
autor: TAZ
Ciężko uwierzyć żeby zrobiono to tym urządzeniem. Trochę za równo to wyszło. U mnie nie było spęczeń i bar mi nie pozdejmował węży. Ale ci co pompują powyżej często mają z tym problemy nawet montując porządne opaski.
Fmic-łączenie
: czw mar 28, 2013 18:27
autor: Jacek6804
Najważniejsze jest to aby dokadnie odtłuścić rure i łączniki/kolanka sylikonowe, bo jak bedzie tłuste to żadne cybanty nie pomogą.