Fmic-łączenie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jabloner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob mar 09, 2013 17:00
Lokalizacja: Warszawa

Fmic-łączenie

Post autor: jabloner » ndz mar 24, 2013 15:50

Zastanawiam się czy gdybym robił fmic w swoim 1.8t to dało by rade poprowadzić go do turbiny takim łącznikami jak na allegro czy lepiej spawać?
np.
http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-45 ... 12049.html" onclick="window.open(this.href);return false;
&
http://allegro.pl/rura-51mm-nierdzewna- ... 89801.html" onclick="window.open(this.href);return false;
???



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Fmic-łączenie

Post autor: szpieg » ndz mar 24, 2013 21:35

bez rantów nie utrzymasz szczelnosci ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

jabloner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob mar 09, 2013 17:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fmic-łączenie

Post autor: jabloner » ndz mar 24, 2013 22:58

Czyli ogółem da rade gdybym dał na te silikonowe łączenia cybanty? :chytry:



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Fmic-łączenie

Post autor: ADi997 » pn mar 25, 2013 01:36

Musisz napawać wargi na końcach rur bo pomimo dobrych opasek zaciskowych może zrzucać silikony od ciśnienia.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Fmic-łączenie

Post autor: XenO » pn mar 25, 2013 20:57

Od dawien dawna wiadomo że im więcej będziesz miał połączeń tym więcej możesz mieć miejsc nieszczelności a napewno sam wiesz że układ IC musi być w 100% szczelny żeby nigdzie nie było straty. A druga sprawa to faktycznie o wiele lepiej trzymaja się rury ze spęczonymi końcówkami i oczywiście porządne obejmy.


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

Fmic-łączenie

Post autor: Jacek6804 » czw mar 28, 2013 02:26

A teraz patrzcie na to ;)
Obrazek


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Fmic-łączenie

Post autor: TAZ » czw mar 28, 2013 18:00

Ciężko uwierzyć żeby zrobiono to tym urządzeniem. Trochę za równo to wyszło. U mnie nie było spęczeń i bar mi nie pozdejmował węży. Ale ci co pompują powyżej często mają z tym problemy nawet montując porządne opaski.



Awatar użytkownika
Jacek6804
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 22:17
Lokalizacja: Złotopole

Fmic-łączenie

Post autor: Jacek6804 » czw mar 28, 2013 18:27

Najważniejsze jest to aby dokadnie odtłuścić rure i łączniki/kolanka sylikonowe, bo jak bedzie tłuste to żadne cybanty nie pomogą.


JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości