MBC problem pilna prosba

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

MBC problem pilna prosba

Post autor: janich » śr lut 27, 2013 11:59

problem polega na zaworku mbc najpierw chcialem zamontowac omijajac n75 lec wchodzil z stan awaryjny ,szukalem schematow prawidlowego zamontowania lecz korzystajac z schematow w necie zaworek teoretycznie nie dziala jak powinien ,znajdzie sie osoba ktora ma to zamontowane ? ktora by mi pomogla to ogarnac jak sie nalezy , moze problem lezy w w przewodach ? za mala srednica? taki zaworek mam zakupony -> Obrazek



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

MBC problem pilna prosba

Post autor: ADi997 » śr lut 27, 2013 14:21

Powinieneś dostać instrukcje ze schematami jak podłączyć. Kolega ma gdzieś te papiery, jak będe u niego to zrobię foto.
http://www.youtube.com/watch?v=wFIGXfZpjgQ


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

MBC problem pilna prosba

Post autor: janich » śr lut 27, 2013 16:45

wlasnie dostalem sam kartonik z zaworkiem i el. montarzowymi zadnego opisu nic



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

MBC problem pilna prosba

Post autor: ADi997 » czw lut 28, 2013 01:41

Narysuj jak masz teraz podłączone.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

MBC problem pilna prosba

Post autor: janich » czw lut 28, 2013 09:48

http://s4wiki.com/images/a/a5/Mbc_parallel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; tak mam



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MBC problem pilna prosba

Post autor: rafik_xx » czw lut 28, 2013 21:30

a tak właściwie po co Ci ta chińszczyzna?



janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

MBC problem pilna prosba

Post autor: janich » pt mar 01, 2013 00:03

bo chce zobaczyc czy faktycznie sa tego jakies efekty



janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

MBC problem pilna prosba

Post autor: janich » pt mar 01, 2013 00:13

Obrazek

czyli wynika tak ze prawidlowe podlaczenie powinno byc tak jak na zalaczonej fotce ta ?



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: MBC problem pilna prosba

Post autor: rafik_xx » pt mar 01, 2013 01:02

janich pisze:bo chce zobaczyc czy faktycznie sa tego jakies efekty
nie ma :)



janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

MBC problem pilna prosba

Post autor: janich » pt mar 01, 2013 11:43

a z kad ta pewnosc hmm ? jakies za i przeciw podaj jakies powody dlaczego nie ma byc efektow



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

MBC problem pilna prosba

Post autor: szpieg » pt mar 01, 2013 14:00

jeśli dasz wiecej powietrza, a nie dasz wiecej paliwa to nic z tego ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: MBC problem pilna prosba

Post autor: rafik_xx » pt mar 01, 2013 14:43

szpieg pisze:jeśli dasz wiecej powietrza, a nie dasz wiecej paliwa to nic z tego ;)
x2 co najwyżej silnik zniszczysz



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

MBC problem pilna prosba

Post autor: Sev » pt mar 01, 2013 16:10

Jeżeli silnik jest już na 2 sondach (AUM, AUQ itd) to ciśnienie doładowania jest zadane w sofcie krzywą LDRXN i z niej ECU wylicza jakie powinno być doładowanie zadane, jeżeli różnica między zadanym a odczytanym przekroczy bodajże 250 czy 300 mbar rozpozna to jako przeładowanie albo spadek ciśnienia i będzie próbować to korygować przymknięciem lub otwarciem n75. Więc MBC w tym przypadku jest kolcem w dupie i tylko przeszkadza.

No ale jak każdy mogę się mylić ;-)


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

MBC problem pilna prosba

Post autor: janich » pt mar 01, 2013 16:23

kolega wyzej dobrze mowi ja mam agu ktory jest najlepszy do jakichkolwiek modyfikacji wiec nie ma obaw o bledy czy stan awaryjny



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości