Strona 1 z 3

Wszystko o dp fmic tip

: śr lut 06, 2013 15:36
autor: Venon
Witam!

Chciałbym podsumować wszystko co wyczytałem na forum, forach o kilku modach, żeby mieć pewność tego co zrobię.

Pacjent to 1.8t AUM z 2002r
pytania:

1. Jakie mam dokładnie turbo bo ciężko coś odczytać z tabliczki ??
2. Ile cali down pipe ??
3. Jak dp to co z drugą sondą (czy jej błąd wpływa na prace silnika spalnie itd itp) ??
4. IC jakich wymiarów ?? i czy kupować z allegro ?? cena ok. 500-600zl
5. TIP hmmm ma ktoś jakiś plan lub robił :)
6. Ile koników jestem w stanie osiągnąć na org wtryskach 320cc ??

Wszystko o dp fmic tip

: śr lut 06, 2013 19:21
autor: Grexon
1- k03s (k03-053 jesli dobrze pamietam)
2. jaki moce planujesz?
4. ic najlepiej custom z orurowaniem
5. sa do kupienia gotowce ale mozna i samemu sobie wyspawac
6. roznie jest z tymi wtryskami u jednego konczyly sie na 200KM a inni pisza ze 240 da rade. jak juz chcesz uderzac w moce powyzej 220 to lepiej wrzucić 380 z s3 BAM sa p&p.

Odnośnie tipa to mam pytanie czy ktoś właśnie ma wymiary gdzieś spisane pod turbo k03s. jaka powinna byc srednica takiego tipa i wymiary tych króćców?

Wszystko o dp fmic tip

: śr lut 06, 2013 23:56
autor: Venon
Wszystko prawie jasne :) a może ktoś z forum ma wtryski 380cc na seel :) bardzo chętnie bym je przytulił bo myślę coś ok 250 PS

A IC typu allegro ktoś na tym jeździ i jak się sprawuje??

Wszystko o dp fmic tip

: czw lut 07, 2013 01:47
autor: ADi997
Załóż regulator 4b i będziesz miał 371cc na tych wtryskach.

Wszystko o dp fmic tip

: czw lut 07, 2013 13:06
autor: szpieg
o ile pompa da rady nabić 4 bar .... więc wymiana pompy albo wtryskow ...
na allegro masz wtryskiwacze:
http://allegro.pl/wtryski-bam-s3-tt-1-8 ... 30826.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jesli planujesz 250 km to turbina k03s nie da rady ... bedziesz musial k04 albo inna modyfikacje wrzucic ;)

Wszystko o dp fmic tip

: pt lut 08, 2013 02:01
autor: czaja86
Z tego co kojarzę było kilka przypadków co było w okolicach 250KM na turbo K03s
tu jest jeden z przykładów :
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=44

Ale zejdźmy na ziemię bo takie wyniki osiągają silniki w bardzo dobrej kondycji i na profi gratach a nie byle jak porobionych więc myślę że okolice 210-230KM powinny być osiągnięte na większości przypadków.

Wszystko o dp fmic tip

: śr lut 13, 2013 12:24
autor: Venon
Za co przymocować fmic ?? za belkę ?? i czy będę musiał cofnąć chłodnie przy wymiarach ic 550x180x65 ??

Re: Wszystko o dp fmic tip

: czw lut 14, 2013 12:33
autor: szpieg
Venon pisze:Za co przymocować fmic ?? za belkę ?? i czy będę musiał cofnąć chłodnie przy wymiarach ic 550x180x65 ??
tak za belke ale bedziesz musiał ją troche wyrzeźbić, ponadto obudowe chłodnicy trzeba dociąć co by sie IC schował

fotki z mojego montażu:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wszystko o dp fmic tip

: czw lut 14, 2013 17:58
autor: Venon
a jakich rozmiarów miałeś ic??

Wszystko o dp fmic tip

: czw lut 14, 2013 18:20
autor: szpieg
550x170x65

Wszystko o dp fmic tip

: pt lut 15, 2013 17:59
autor: Venon
a możesz wrzucić fotkę z przodu auta z frontem :) i czy rzeźbiłeś w zderzaku?? i jak kratki wlazły bez problemu??

Re: Wszystko o dp fmic tip

: pt lut 15, 2013 18:07
autor: szpieg
Obrazek

rzeźbilem zderzak i hokej z przodu, pięknie to nie wyglada ale pracuje jak trzeba :D

Wszystko o dp fmic tip

: pt lut 15, 2013 18:54
autor: Venon
ahmmm a miałeś drugą sondę w kacie?? jeśli ktoś miał to jak auto jeździ po jej wywaleniu dla down pipe??

Wszystko o dp fmic tip

: pt lut 15, 2013 21:51
autor: czaja86
Jak wywalisz ją to będzie Ci się świecił check i musisz jechać do tunera żeby ją wyłączył programowo. Też gdzieś jest napisane że można dać jakieś podkładki pod sondę ale nie wie czy to coś pomoże. Tak samo było jak wywalało się SAI i rezystor się dawało za pompę to też nie zawsze działa bo np. u mnie po jakimś czasie i tak się zaświeca SAI.

Kolego najpierw doprowadź samochód do dobrego stanu żeby wszystko było sprawne a później baw się w tuning.