Wszystko o dp fmic tip

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: Venon » śr lut 06, 2013 15:36

Witam!

Chciałbym podsumować wszystko co wyczytałem na forum, forach o kilku modach, żeby mieć pewność tego co zrobię.

Pacjent to 1.8t AUM z 2002r
pytania:

1. Jakie mam dokładnie turbo bo ciężko coś odczytać z tabliczki ??
2. Ile cali down pipe ??
3. Jak dp to co z drugą sondą (czy jej błąd wpływa na prace silnika spalnie itd itp) ??
4. IC jakich wymiarów ?? i czy kupować z allegro ?? cena ok. 500-600zl
5. TIP hmmm ma ktoś jakiś plan lub robił :)
6. Ile koników jestem w stanie osiągnąć na org wtryskach 320cc ??



Grexon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:19
Lokalizacja: Gdańsk

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: Grexon » śr lut 06, 2013 19:21

1- k03s (k03-053 jesli dobrze pamietam)
2. jaki moce planujesz?
4. ic najlepiej custom z orurowaniem
5. sa do kupienia gotowce ale mozna i samemu sobie wyspawac
6. roznie jest z tymi wtryskami u jednego konczyly sie na 200KM a inni pisza ze 240 da rade. jak juz chcesz uderzac w moce powyzej 220 to lepiej wrzucić 380 z s3 BAM sa p&p.

Odnośnie tipa to mam pytanie czy ktoś właśnie ma wymiary gdzieś spisane pod turbo k03s. jaka powinna byc srednica takiego tipa i wymiary tych króćców?



Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: Venon » śr lut 06, 2013 23:56

Wszystko prawie jasne :) a może ktoś z forum ma wtryski 380cc na seel :) bardzo chętnie bym je przytulił bo myślę coś ok 250 PS

A IC typu allegro ktoś na tym jeździ i jak się sprawuje??



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: ADi997 » czw lut 07, 2013 01:47

Załóż regulator 4b i będziesz miał 371cc na tych wtryskach.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: szpieg » czw lut 07, 2013 13:06

o ile pompa da rady nabić 4 bar .... więc wymiana pompy albo wtryskow ...
na allegro masz wtryskiwacze:
http://allegro.pl/wtryski-bam-s3-tt-1-8 ... 30826.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jesli planujesz 250 km to turbina k03s nie da rady ... bedziesz musial k04 albo inna modyfikacje wrzucic ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: czaja86 » pt lut 08, 2013 02:01

Z tego co kojarzę było kilka przypadków co było w okolicach 250KM na turbo K03s
tu jest jeden z przykładów :
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=44

Ale zejdźmy na ziemię bo takie wyniki osiągają silniki w bardzo dobrej kondycji i na profi gratach a nie byle jak porobionych więc myślę że okolice 210-230KM powinny być osiągnięte na większości przypadków.



Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: Venon » śr lut 13, 2013 12:24

Za co przymocować fmic ?? za belkę ?? i czy będę musiał cofnąć chłodnie przy wymiarach ic 550x180x65 ??



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Wszystko o dp fmic tip

Post autor: szpieg » czw lut 14, 2013 12:33

Venon pisze:Za co przymocować fmic ?? za belkę ?? i czy będę musiał cofnąć chłodnie przy wymiarach ic 550x180x65 ??
tak za belke ale bedziesz musiał ją troche wyrzeźbić, ponadto obudowe chłodnicy trzeba dociąć co by sie IC schował

fotki z mojego montażu:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: Venon » czw lut 14, 2013 17:58

a jakich rozmiarów miałeś ic??



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: szpieg » czw lut 14, 2013 18:20

550x170x65


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: Venon » pt lut 15, 2013 17:59

a możesz wrzucić fotkę z przodu auta z frontem :) i czy rzeźbiłeś w zderzaku?? i jak kratki wlazły bez problemu??



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Wszystko o dp fmic tip

Post autor: szpieg » pt lut 15, 2013 18:07

Obrazek

rzeźbilem zderzak i hokej z przodu, pięknie to nie wyglada ale pracuje jak trzeba :D


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Venon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 11, 2012 13:44
Lokalizacja: Opolskie/Dolnośląskie

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: Venon » pt lut 15, 2013 18:54

ahmmm a miałeś drugą sondę w kacie?? jeśli ktoś miał to jak auto jeździ po jej wywaleniu dla down pipe??



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Wszystko o dp fmic tip

Post autor: czaja86 » pt lut 15, 2013 21:51

Jak wywalisz ją to będzie Ci się świecił check i musisz jechać do tunera żeby ją wyłączył programowo. Też gdzieś jest napisane że można dać jakieś podkładki pod sondę ale nie wie czy to coś pomoże. Tak samo było jak wywalało się SAI i rezystor się dawało za pompę to też nie zawsze działa bo np. u mnie po jakimś czasie i tak się zaświeca SAI.

Kolego najpierw doprowadź samochód do dobrego stanu żeby wszystko było sprawne a później baw się w tuning.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości