Projekt: Swap 1.8T + 4 Motion do MK2
: pn sty 14, 2013 01:36
Witam zakładam temat z nadzieją że pomożecie znaleźć mi odpowiedź na moje pytania, doradzicie i poszerzycie moją wiedzę. Bo kogo mam się zapytaj jak nie was.
Od bardzo dawna chodzi za mną projekt Golfa II 1.8T 180 KM 4 Motion można powiedzieć że istnie szalony pomyśł bo za cały wkład można mieć naprawdę nowy i mocny samochód ale wiekszość z was ceni sobie starsze modele, wiec mnie rozumiecie, że marzy mi się taki silnik w budzie od MK2. Nie będę pytać o sprawy wizualne tylko o Techniczno-Mechaniczne. Myślę żeby kupić MK4 4 Motion jako dawce układu napędu zwrotnic wału mostów, silnik będzię 1.8T AUQ no i wszystko w Golfie II wiem że to wymaga dużo rzeźbienia ale to co kocham.
1. Czy skrzynia biegów z Golfa IV 1.8 4 Motion (AGN) będzie pasować do silnika 1.8 turbo AUQ ?
2. Czy wał napędowy nie będzie za długi jeśli przełoże go do MK2 ? Jeśli tak to czy znacie możliwe sposoby na rozwiązanie problemu ? Wał na zamówienie ? Regulacja na tyle pozwoli?
3. Wózek z MK4 nie będzie za szeroki do MK2 ?
4. Czy jest sens wzmacniania bloku śilnika, wału, korbowodów, tłoków, no i czy istnieją firmy które robią wzmacniane bloki silnika ? bo reszta napewno jest ogólnie dostępna.
5. Jak mowa o silniku to czy są firmy robiące kolektory wydechowe na zamówienie chciałbym uzyskać wiekszą przepustowość.
6. Czy takie radykalne modyfikacje nie będą wpływały na kontrole trakcji ?
7. Czy podłączenie zegara z MK2 będzie problemem ? dodam że chce w nim m.in. kontrolkę trakcji chce zachować orginalny wygląd pomijając drobną rzecz jaką będzie tunel środkowy na wał i wydech, ale wszystko będzie robione precyzyjnie a nie na sztukę dla sztuki.
8. Jeśli widział ktoś podobne projekty tyle ze realizowane chętnie przysiąde do lektury.
9. Czy jest coś bardzo ciężkiego do oganięcia przy tych sprawach ?
10. I najciekawsze z pytań co o tym myślicie ?
Cóż mogę dodać z mechaniką mam styczność na codzień coś tam się znam, i chciał bym mieć coś takiego u siebie w garażu że będę spędzał tam długie wieczory i wierzę w to że ma to sens Dodam że autko będzie robione dla czystej przyjemności nie przewiduje stawania na kresce no pomojając fakt że chętnie zgasze jakiegoś cwaniaka na światłach A jak widzę te autko? hmm.. Niepozornie z wystarczającą mocą Pozdrawiam Jacek
Od bardzo dawna chodzi za mną projekt Golfa II 1.8T 180 KM 4 Motion można powiedzieć że istnie szalony pomyśł bo za cały wkład można mieć naprawdę nowy i mocny samochód ale wiekszość z was ceni sobie starsze modele, wiec mnie rozumiecie, że marzy mi się taki silnik w budzie od MK2. Nie będę pytać o sprawy wizualne tylko o Techniczno-Mechaniczne. Myślę żeby kupić MK4 4 Motion jako dawce układu napędu zwrotnic wału mostów, silnik będzię 1.8T AUQ no i wszystko w Golfie II wiem że to wymaga dużo rzeźbienia ale to co kocham.
1. Czy skrzynia biegów z Golfa IV 1.8 4 Motion (AGN) będzie pasować do silnika 1.8 turbo AUQ ?
2. Czy wał napędowy nie będzie za długi jeśli przełoże go do MK2 ? Jeśli tak to czy znacie możliwe sposoby na rozwiązanie problemu ? Wał na zamówienie ? Regulacja na tyle pozwoli?
3. Wózek z MK4 nie będzie za szeroki do MK2 ?
4. Czy jest sens wzmacniania bloku śilnika, wału, korbowodów, tłoków, no i czy istnieją firmy które robią wzmacniane bloki silnika ? bo reszta napewno jest ogólnie dostępna.
5. Jak mowa o silniku to czy są firmy robiące kolektory wydechowe na zamówienie chciałbym uzyskać wiekszą przepustowość.
6. Czy takie radykalne modyfikacje nie będą wpływały na kontrole trakcji ?
7. Czy podłączenie zegara z MK2 będzie problemem ? dodam że chce w nim m.in. kontrolkę trakcji chce zachować orginalny wygląd pomijając drobną rzecz jaką będzie tunel środkowy na wał i wydech, ale wszystko będzie robione precyzyjnie a nie na sztukę dla sztuki.
8. Jeśli widział ktoś podobne projekty tyle ze realizowane chętnie przysiąde do lektury.
9. Czy jest coś bardzo ciężkiego do oganięcia przy tych sprawach ?
10. I najciekawsze z pytań co o tym myślicie ?
Cóż mogę dodać z mechaniką mam styczność na codzień coś tam się znam, i chciał bym mieć coś takiego u siebie w garażu że będę spędzał tam długie wieczory i wierzę w to że ma to sens Dodam że autko będzie robione dla czystej przyjemności nie przewiduje stawania na kresce no pomojając fakt że chętnie zgasze jakiegoś cwaniaka na światłach A jak widzę te autko? hmm.. Niepozornie z wystarczającą mocą Pozdrawiam Jacek