Strona 1 z 1

FMIC w mk4 z kolektorem po stronie kierowcy

: śr gru 12, 2012 15:46
autor: siwysdz
Witam, jak wiadomo w AGU można przyadoptować kolektor z sharana i mamy wtedy przepustnicę po stronie kierowcy jak w mocniejszych wersjach a dolot od turbiny może iść drogą "fabryczną". Pytanie tylko teraz czy jak w miejsce fabrycznego dolotu pospawa się rurki średnicy 57mm to nie będą obcierać o koła w miejscu tego "czegoś" : Obrazek


Ma ktoś może foto rozwiązanego w ten sposób dolotu w mk4?

FMIC w mk4 z kolektorem po stronie kierowcy

: czw gru 27, 2012 21:26
autor: tecno
bez problemu wlozylismy fi 60 z zapasem do kola

http://www.tecnogarage.com/photos/15111 ... 993749.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

FMIC w mk4 z kolektorem po stronie kierowcy

: sob gru 29, 2012 19:16
autor: toffic
tecno pisze:bez problemu wlozylismy fi 60 z zapasem do kola
i prawa część osłony silnika nie wadzi o rurę??

Re: FMIC w mk4 z kolektorem po stronie kierowcy

: wt sty 01, 2013 02:10
autor: Borys
toffic pisze:
tecno pisze:bez problemu wlozylismy fi 60 z zapasem do kola
i prawa część osłony silnika nie wadzi o rurę??

osłony brak,

FMIC w mk4 z kolektorem po stronie kierowcy

: wt sty 01, 2013 15:34
autor: toffic
Borys pisze:osłony brak,
No właśnie, z ori osłoną to rura jaką kolega wyżej podał nie do zrobienia. Więc takie stwierdzenie, ze fi 60 wchodzi bez problemu mozna o kant :ass: rozbić