Strona 1 z 1

AUQ swap z seata do A3

: wt wrz 11, 2012 16:22
autor: damianmk1
Witam,
mam takie pytanko. Czy skrzynka bezpieczników z A3 98r. jest taka sama jak w seacie leonie 02r.? Będę robił swap 1.8t AUQ i nie wiem czy kostki pasują, czy trzeba rzeźbić :grin:

z góry dzięki za odpowiedź :grin:
pozdro :pub:

AUQ swap z seata do A3

: wt wrz 11, 2012 18:09
autor: Kamel
damianmk1 po numerach OEM to jest dokładnie taka sama skrzynka o numerze OEM 8D1 941 824.
A tak na przyszłość to taka sama skrzynka bezpieczników występuje w:
- Audi A3 / A4 B5 / A4 B6 / A4 B7 / A6 C5 / A6 C6 / A8 D3 / TT
- Seat Leon 1 / Toledo 2
- Skoda Octavia 1 / SuperB 1
- VW Golf IV / Bora / Beetle / Passat B5 / B5FL

Inna sprawa to sama wiązka. O ile skrzynka bezpieczników się nie różni to sama instalacja już może być inna, ze względu na ewentualne wyposażenie itd..

AUQ swap z seata do A3

: śr wrz 12, 2012 08:47
autor: bugalon
Najgorsze jest to że te wiązki są wszystkie klejone i lutowane razem. Jedyny punkt styczny (z wtyczkami) to podszybie po stronie kierowcy :)

AUQ swap z seata do A3

: śr wrz 12, 2012 21:34
autor: damianmk1
dzięki panowie za podpowiedzi :pub: jeszcze seat to anglik :kac: będzie rzeźba :satan:

AUQ swap z seata do A3

: czw wrz 13, 2012 09:52
autor: Sev
Rzeźba, jak rzeźba, raptem w kilku miejscach trzeba przedłużać wiązki a w kilku skracać (lepiej zwinąć np. od wycieraczek), przełożyć skrzynkę bezpieczników bo z anglika jest jakaś... lewa :D. znaczy jest prawa a ma być lewa :P
Największa zabawa jest przy zegarach i kolumnie kierowniczej bo jak obrócisz wiązkę na lewo to masz odwrotnie wtyczki do zegarów, manetek itd, ale jak położysz tak jak w angliku byla to znów skrzynka bezpieczników i kostka wylacznika świateł wypada przy środkowym tunelu a do środkowego tunelu musisz dociągnąć to co masz teraz po lewej stronie. Zabawy co niemiara!

Ja zdecydowałem się na przedłużanie wiązek do zegarów itd żeby skrzynka bezp. była tam gdzie powinna. Cale szczęście tą wiązkę łączę z wiązką fabryczną w Fabii więc prawą stronę kabiny i tunel środkowy mam całe szczęście seryjne.

Ale żeby ten gąszcz kabli ogarnąć to kilka dni potrzeba że o oczywistych schematach nie wspomnę.