AUQ swap z seata do A3

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

AUQ swap z seata do A3

Post autor: damianmk1 » wt wrz 11, 2012 16:22

Witam,
mam takie pytanko. Czy skrzynka bezpieczników z A3 98r. jest taka sama jak w seacie leonie 02r.? Będę robił swap 1.8t AUQ i nie wiem czy kostki pasują, czy trzeba rzeźbić :grin:

z góry dzięki za odpowiedź :grin:
pozdro :pub:


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

AUQ swap z seata do A3

Post autor: Kamel » wt wrz 11, 2012 18:09

damianmk1 po numerach OEM to jest dokładnie taka sama skrzynka o numerze OEM 8D1 941 824.
A tak na przyszłość to taka sama skrzynka bezpieczników występuje w:
- Audi A3 / A4 B5 / A4 B6 / A4 B7 / A6 C5 / A6 C6 / A8 D3 / TT
- Seat Leon 1 / Toledo 2
- Skoda Octavia 1 / SuperB 1
- VW Golf IV / Bora / Beetle / Passat B5 / B5FL

Inna sprawa to sama wiązka. O ile skrzynka bezpieczników się nie różni to sama instalacja już może być inna, ze względu na ewentualne wyposażenie itd..


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

AUQ swap z seata do A3

Post autor: bugalon » śr wrz 12, 2012 08:47

Najgorsze jest to że te wiązki są wszystkie klejone i lutowane razem. Jedyny punkt styczny (z wtyczkami) to podszybie po stronie kierowcy :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

AUQ swap z seata do A3

Post autor: damianmk1 » śr wrz 12, 2012 21:34

dzięki panowie za podpowiedzi :pub: jeszcze seat to anglik :kac: będzie rzeźba :satan:


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

AUQ swap z seata do A3

Post autor: Sev » czw wrz 13, 2012 09:52

Rzeźba, jak rzeźba, raptem w kilku miejscach trzeba przedłużać wiązki a w kilku skracać (lepiej zwinąć np. od wycieraczek), przełożyć skrzynkę bezpieczników bo z anglika jest jakaś... lewa :D. znaczy jest prawa a ma być lewa :P
Największa zabawa jest przy zegarach i kolumnie kierowniczej bo jak obrócisz wiązkę na lewo to masz odwrotnie wtyczki do zegarów, manetek itd, ale jak położysz tak jak w angliku byla to znów skrzynka bezpieczników i kostka wylacznika świateł wypada przy środkowym tunelu a do środkowego tunelu musisz dociągnąć to co masz teraz po lewej stronie. Zabawy co niemiara!

Ja zdecydowałem się na przedłużanie wiązek do zegarów itd żeby skrzynka bezp. była tam gdzie powinna. Cale szczęście tą wiązkę łączę z wiązką fabryczną w Fabii więc prawą stronę kabiny i tunel środkowy mam całe szczęście seryjne.

Ale żeby ten gąszcz kabli ogarnąć to kilka dni potrzeba że o oczywistych schematach nie wspomnę.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości