Wyjaśniło się coś?
Mam podobne zjawisko.
Kilka faktów z mojego przypadku:
Silnik AUQ z octy RS. Przed wyjęciem z auta sprawdzony, odpalany itd.
- zasilanie cewek jest
- masy wszystkie OK
- cewki i świece sprawne (sprawdzone w drugim aucie)
- wtrysk jest,
- wymieniony pasek rozrządu, napinacz, pompa wody, rolka napinacza, tłumik drgań hydrauliczny czyli kpl rozrząd od strony łapy.
- olej jest, płyn chłodniczy jest, filtr powietrza jest, szampan w lodówce jest (do otwarcia i wypicia po odpaleniu
)
- nie ma iskry na świecach.
Nie sprawdzałem znaków na kole pasowym i zębatym wałka rozrządu, pasek wymieniłem na zasadzie ilość zębów na starym = ilość zębów na nowym, ze znaczkami na pasku i kołach zębatych pomiędzy wałkiem rozrządu przez pompę wody do wału korbowego (czyli fragment stały).
Te same cewki i świece podłączałem do sprawnego auta i iskra na świecach jest więc awaria cewki czy świecy wykluczona.
Połączenia elektryczne posprawdzane wszerz i wzdłuż, wszystko ok.
Czy jest to możliwe że ECU nie podaje impulsu do cewek ze względu na przestawienie rozrządu?
Błędów przestawienia rozrządu ECU nie wyrzuca. Są tylko od czujnika temperatury i poziomu oleju (odłączyłem wtyczkę czujnika póki co) i braku komunikacji ze sterownikami airbag i abs bo ich nie ma i nie będzie.
Zastanawia mnie ten od airbag, co prawda crash signal wyłącza przekaźnik pompy w razie wypadku a ten działa no bo paliwo leje jak trzeba.
Przy okazji, wiecie może jak trzeba zmienić kodowanie z 11500 na jakie żeby wyeliminować abs i airbag? Nie chcę póki co grzebać we wsadzie ECU bo nie tedy droga, na bolący palec nie robi się operacji ośrodka bólu w mózgu przecież
Sterownik 06A 906 032 HN
dzięki