swap z 1.8t na 2.7T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Jakub V6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 20, 2012 16:18

swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Jakub V6 » śr lip 25, 2012 11:27

Siemano , posiadam czwórkę 1.8t , i chciał bym wsadzić tam 2.7T z S4 , od razu uturbione i nie musiał bym się bawić w uturbianie vr6 koszt z 20 kapci a tu kupię kompletny silnik za 7-8 tyś . Czy to wgl się tam zmieści ? mam na myśli coś takiego .

http://allegro.pl/audi-a4-2-7-biturbo-s ... 90354.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: pusieq » śr lip 25, 2012 14:26

że niby do MK4 chcesz wrzucić?



Jakub V6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 20, 2012 16:18

swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Jakub V6 » śr lip 25, 2012 15:21

Ta , ewentualnie jak się nie da to kupić gołe A4 za 8 kapci bez silnika i skrzyni .



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: pusieq » śr lip 25, 2012 17:18

zależy jakiej mocy szukasz w aucie, w a4 silnik jest wzdłużnie a mk4 poprzecznie i się nie zmieści 2.7 BiT, a nie łatwiej i taniej będzie podłubać przy 1.8T? na seryjnych korbach i tłokach do uzyskania 350 koni (pod warunkiem ze zdrowy motor)



Awatar użytkownika
Xandar
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 562
Rejestracja: czw lip 08, 2010 16:31
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Xandar » śr lip 25, 2012 23:33

Oj tam Oj tam ;) a nie lepiej 3,2 ? nie musiałbyś się bawić w żadne spawy bo 2,7 i tak nie wbijesz



Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: tecno » śr lip 25, 2012 23:34

jezeli posiadasz 1.8 T to masz spore pole do popisu, wyjdzie taniej jak 2.7 i nie naruszysz budy co jest, uwierz mi bardzo duzym plusem. masz dobra baze, mozesz takie BiT zrobic, bedzie lepiej i taniej. przemysl temat



Awatar użytkownika
Xandar
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 562
Rejestracja: czw lip 08, 2010 16:31
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Xandar » śr lip 25, 2012 23:38

Jak kolege stać to niech ładuje 3,2 ;) to tak na oko hmm z robocizną 20tysi ? mogę sie oczywiście mylić :)

Ale kolega i tak ma dobry silnik z bardzo dużym potencjałem ;) zresztą przy dużej mocy powyżej 250KM będziesz mieć problemy z trakcją :(



Jakub V6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 20, 2012 16:18

swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Jakub V6 » czw lip 26, 2012 17:16

Cóż 3.2 owszem ale jak już pisałem z 1.8T za dużo nie wyciągnę a tam juz na starcie 265 km , no i ten dźwięk V6 :satan:



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: pusieq » czw lip 26, 2012 18:54

vr6 ma ładniejszy dźwięk



Awatar użytkownika
Xandar
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 562
Rejestracja: czw lip 08, 2010 16:31
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Xandar » czw lip 26, 2012 20:24

Jakub V6 pisze:Cóż 3.2 owszem ale jak już pisałem z 1.8T za dużo nie wyciągnę a tam juz na starcie 265 km , no i ten dźwięk V6 :satan:
Tak ale przy tej mocy trakcji mieć nie będziesz ;) jak pisałem wyżej. Poza tym z 1.8T kozaki wyciągają na ponad 300 ;) więc nie mów głupot że dużo nie wyciągniesz



Awatar użytkownika
Xandar
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 562
Rejestracja: czw lip 08, 2010 16:31
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Xandar » sob lip 28, 2012 16:08

i chyba wystraszyliśmy kolege :P z funduszami itp :D



Jakub V6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 20, 2012 16:18

Re: swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Jakub V6 » sob lip 28, 2012 17:07

Tobie się podoba dźwięk vr6 mi nie , cóż ale wyciskanie z większej pojemności da lepszy efekt , a w 1.8t ciągle coś do wymiany będzie , bo silnik będzie bardzo mocno wyżyłowany .



Awatar użytkownika
Xandar
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 562
Rejestracja: czw lip 08, 2010 16:31
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Xandar » sob lip 28, 2012 20:43

Jakub V6 pisze:Tobie się podoba dźwięk vr6 mi nie , cóż ale wyciskanie z większej pojemności da lepszy efekt , a w 1.8t ciągle coś do wymiany będzie , bo silnik będzie bardzo mocno wyżyłowany .
Kto ci takie bzdury naopowiadał że ciągle będzie cos do wymiany ? Jeżeli będziesz przestrzegał wymian olejów itp. Będziesz sie stosował do wskaźników które siłą rzeczy dodatkowo będziesz musiał zainstalować to będzie dobrze.

Dla porównania może i inna technologia ale zawsze porównanie z malą pojemnością to silniki Hondy mają małe pojemności a cholernie dużo mocy ;) lub nowe silniki TSI tez małe pojemności i duże moce i jakoś ciągle nie siedzą w warsztacie i nie wymieniają ;), a silniki 1.8T mają naprawdę dużo potencjału

I ciągle widzę że nie chcesz widzieć jak ci mówie że przy takiej mocy będzie słabo z trakcją :D



Jakub V6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 20, 2012 16:18

Re: swap z 1.8t na 2.7T

Post autor: Jakub V6 » ndz lip 29, 2012 00:06

A dokleić do niego haldexa ? ale to chyba przeróbki podwozia i nowa skrzynia?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości