Strona 1 z 1

Problem z Cai Injen/AEM

: ndz gru 18, 2011 12:14
autor: Mr Coffee
Witam! W wakacje zamontowałem Cai firmy Injen z suchym filtrem AEM. Wszystko hulało ładnie jednak jak padał mocno deszcz to się bardzo moczył i prawdopodobnie zbyt mało powietrza dopuszczał co powodowało przejście w tryb awaryjny i obcięcie doładowania do marnych 0,2-0,3. Dolot zdemontowałem. Wczoraj chciałem go założyć wkładając go do rury spiro by go osłaniało przed deszczem. Jednak auto odpaliło i po 5 sek zgasło po ponownym odpaleniu pracował na bardzo niskich obrotach jednak się wkręcał na obroty. Przy tym wszystkim bardzo było czuć benzyne. Dolot znów zdemontowałem i silnik pracuje normalnie jednak długo odpalał za pierwszym razem prawdopodobnie go zalewało. Czym może być spowodowane takie zachowanie silnika?

Problem z Cai Injen/AEM

: ndz gru 18, 2011 13:24
autor: bugalon
Jest spowodowane Twoim dolotem. Albo załóż serię, albo zamontuj zestaw tuningowy tak jak producent zaleca. Jeśli zalecany montaż producenta powoduje problemy to wywal ten zestaw na śmietnik i wróć do seryjnej puszki.

Problem z Cai Injen/AEM

: ndz gru 18, 2011 18:34
autor: Mr Coffee
w wakacje chodził bez problemowo póki nie padał deszcz a teraz po odpaleniu zaraz gaśnie i silnik chodzi jakby mu powietrza brakowało...
aż tak by się zakurzyć w sumie nie mógł bo leżał na półce. Jednak jeśli już to czym czyścić taki "suchy" filtr?

Problem z Cai Injen/AEM

: pn gru 19, 2011 22:50
autor: Mr Coffee
Problem rozwiązany, przepływomierz na odwrót był zadany :banghead:
teraz jest już :bigok: