Strona 1 z 1

niespotykany problem z ciśnieniem

: czw gru 15, 2011 21:56
autor: raff.w
Witam wszystkich.
Niestety znów proszę o pomoc.
jest to dość pospolity temat na forum, ale u mnie jest jednak dodatkowa niewiadoma.
mam założone dodatkowe wskażniki - między innymi ciśnienie turbiny.
I tu zaczyna się problem z ciśnieniem w turbinie w mk4 GTI ,silnik AUM - z wirusem.
Turbina pompuje normalnie ciśnienie do 0,9, ale po przejechaniu 20 - 60kilometrów spada do 0,4.
wystarczy że się zatrzymam zgaszę i zapalę silnik - ponownie jest moc i pompuje do 0,9.
Dodam że nie ma żadnych błędów, logi już też były robione i wygląda wszystko ok.
Co to może być, ile razy można gasić auto w drodze :rozpacz:
Pozdrawiam i proszę o jakieś dodatkowe wskazówki

niespotykany problem z ciśnieniem

: czw gru 15, 2011 22:24
autor: Mr Coffee
ja przez jakiś czas też miałem podobnie tyle, że raz było dobrze a raz nie i nie zależało to od gaszenia auta, AGU seria i lpg, vag zero błędów, turbina tylko 0,2-0,3, wymieniłem reduktor lpg i ponownie wyregulowałem i jest pięknie, w między czasie wymieniłem n75 i pewnie to też mogło być przyczyną spadków doładowania turbo. od początku tak miałeś po wirusie?
spróbuj podmienić sprawne n75

niespotykany problem z ciśnieniem

: czw gru 15, 2011 22:31
autor: raff.w
jest już 3 lata po wirusie, cały czas było ok.

niespotykany problem z ciśnieniem

: pt gru 16, 2011 00:32
autor: bugalon
Jest tylko kilka przyczyn:

1. Zacinający się WG po nagrzaniu
2. Popękane żeliwo wydechowe w turbinie
3. Uszkodzony N75
4. Uszkodzony aktuator
5. Nieszczelny lub zacinający się po nagrzaniu DV.
6. Uszkodzony przewód odmy

Sprawdzić trzeba wszystko.

niespotykany problem z ciśnieniem

: pt gru 16, 2011 19:56
autor: Mruffka
j.w. ale starwiam właśnie na 1 przyczynę ;)

Re: niespotykany problem z ciśnieniem

: pt gru 16, 2011 20:05
autor: raff.w
ale czy to możliwe, że wyłączenie i włączenie zapłonu powoduje poprawę na kilkadziesiąt kilometrów, przecież nie czekam aż ostygnie tylko jadę dalej.
Jutro zajmę się DV mam na podmiankę i sprawdzę N75 - ale gdzie go szukać w GTI?

niespotykany problem z ciśnieniem

: pt gru 16, 2011 23:17
autor: HGP vr6
masakra .... poczytaj ściągnij jakis program gdzie opisane sa silniki i schematy np elsa czy coś .... przecież to sa podstawy nie trzeba być mechanikiem zeby takie rzeczy znaleźć albo wiedzieć .... :bajer:

niespotykany problem z ciśnieniem

: pt gru 16, 2011 23:18
autor: Mr Coffee
http://forums.triplezoom.com/showthread ... 2-N75-Gone" onclick="window.open(this.href);return false;

n75 - pierwsza fotka
dv - o ile masz seryjny będzie zamiast tego srebrnego "bączka"