Strona 1 z 3

AGU...węże dolotu

: wt lis 22, 2011 03:34
autor: Sandorr
Silnik to AGU czysta seria ma 100 000km przejechane i nie jest pałowana :hmm: dbam o nią.
Ostatnio w sumie od tego czasu jak ją kupiłem dziwnie się zachowuje czasem rwie się jak szalony do przodu nie ważne na jakich obrotach utrzymuję motor a drugim razem jest muł.
Błędy żadne nie wyskakują,przepływka chyba ok bo po odłączeniu kostki było czuć wyraźny spadek mocy...auto też dużo pali w trybie mieszanym przy delikatnej jeździe ok 12 L a miasto delikatnie ok 15 L.
Wczoraj troche się po woziłem po mieście i przy zewnętrznej temp.10 stopni na plusie temp.cieczy chłodzącej była jedną kreske może dwie poniżej 90 stopni.
W sumie to nigdy chyba jeszcze nie miałem 90 stopni no chyba że na dłuższym postoju a wentylator się nie nawet nie włączył.Cały dolot wygląda wporządku znaczy że raczej jest szczelny.
Co proponujecie sprawdzić aby wykryć usterke??

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

: wt lis 22, 2011 19:51
autor: wojtas46
Co do temperatury na blacie to powinna być 90st , jak raz złapie to nic nie powinno spaść bez względu na technikę jazdy , tym bardziej gdy jeżdzisz po mieście . Tak na 95% uwalony termostat , ma to też wpływ na zwiększone spalanie

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

: śr lis 23, 2011 00:51
autor: bugalon
Termostat nie ma wpływu na szarpanie silnikiem. Jeśli nie ma błędów, to trzeba zrobić logi dynamiczne. Najlepiej wtedy kiedy zamula.

Re: AGU...albo rwie asfalt albo zamula

: śr lis 23, 2011 03:19
autor: Sandorr
wojtas46 pisze:Co do temperatury na blacie to powinna być 90st , jak raz złapie to nic nie powinno spaść bez względu na technikę jazdy , tym bardziej gdy jeżdzisz po mieście . Tak na 95% uwalony termostat , ma to też wpływ na zwiększone spalanie
Termostat już zakupiony i jutro idzie do wymiany czujnik temp. też mam nowy w razie czego... Dam znać czy coś pomogło
bugalon pisze:Termostat nie ma wpływu na szarpanie silnikiem. Jeśli nie ma błędów, to trzeba zrobić logi dynamiczne. Najlepiej wtedy kiedy zamula.
hm...nic nie pisałem że coś szarpie nic takiego się nie dzieje... :chytry:

Auto będzie sprawdzane...cały dolot i pod kompem może coś wykaże...Jak myślisz sprawdzać kompem podczas jazdy czy normalnie jak w serwisie na postoju?

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

: śr lis 23, 2011 11:57
autor: bugalon
na postoju prawie nic nie zobaczysz jeśli VAG nie pluje żadnym błędem, logi dynamiczne to konieczność.

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

: pt lis 25, 2011 21:30
autor: Sandorr
No nic zobaczymy,termin się przeciągną na jutro doszła jeszcze uszczelka pod pokrywą zaworów bo coś z niej ciekło ale to bolączka tych modeli a przy okazji można wymienić.
Tak że jutro na warsztat i zobaczymy co z tego wyjdzie. :grin:

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

: ndz lis 27, 2011 12:20
autor: Sandorr
Uszczelka wymieniona jak i termostat na kompie błedów nie ma ale wykazał słaby sygnał od przepływki czyli czeka mnie chyba wymiana :crazy:

AGU...węże dolotu

: sob wrz 29, 2012 17:34
autor: Sandorr
Zamontowałem wskaźnik doładowania turbo i na biegu jałowym wskazuje mi -2 (a chyba powinno być -0.6 ???? ) a przy max przyspieszaniu jest 0.5-0.6 czyli ten wynik raczej dobry.Dziś oglądałem węże od dolotu i pare przydało by się wymienić,wie ktos może jaką średnice mają te cienkie wężyki z zdjęć ?
ObrazekObrazekObrazek

AGU...węże dolotu

: pt paź 05, 2012 11:42
autor: VWaldini81
Przewód ma średnice wewn.3,2mm. Numer oe to N 020 353 01.

AGU...węże dolotu

: wt paź 09, 2012 01:46
autor: ADi997
Czujnik podłączyłeś do zaworu DV ?? Gdzieś czytałem, że nie polecają akurat tam montować. Ja dałem na regulatorze ciśnienia paliwa.

AGU...węże dolotu

: pn paź 15, 2012 19:42
autor: Sandorr
Hm a gdzie jest ten regulator?
Dziś załozyłem nowy przewód pomiedzy kolektorem ssącym a Dv( pominołem ta metalową zwężkę co jest oryginalnie można tak?czy ona spełnia jakąś funkcję?) i auto zaczeło z dołu lepiej ciagnąć ale znowu gura ma braki od ok 4500 tyś nic się nie dzieje a silnik wyje :) Wskaźnik mam podpięty pomiędzy kolektorem ssącym a DV i nadal wskazuje -0.2,gdy pominę DV czyli przewód idzie tylko do wskaźnika to jest -0.8 czyli Dv padł??

AGU...węże dolotu

: wt paź 16, 2012 00:33
autor: ADi997
Regulator masz na drugim zdjęciu. Widać, że wężyk podciśnieniowy do niego już nie pierwszej młodości.

AGU...węże dolotu

: wt paź 16, 2012 18:53
autor: Sandorr
Zaraz zejdę na dół to wymienię i ten wężyk :)Jak starczy przewodu to podłączę tak jak Ty mówisz i dam znać wieczorem co i jak
dzięki

AGU...węże dolotu

: wt paź 16, 2012 20:37
autor: Sandorr
Więc tak te węże z pierwszego i drugiego zdięcia zmieniłem na silikonowe o średnicy wewnętrznej 3.2mm (nie wiem czy nie za mało)
Wskaźnik podłączyłem do przewodu pomiędzy kolektorem a regulatorem ciśnienia paliwa i pokazuje od -0.8 do 0.6-------czyli chyba dobrze :hmm:
No i najważniejsze podczas jazdy próbnej banan z twarzy nie schodził auto ładnie ciągnie,teraz dla pewności pasowało by jeszcze sprawdzić DV i N75
Obrazek