AGU...węże dolotu

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » wt lis 22, 2011 03:34

Silnik to AGU czysta seria ma 100 000km przejechane i nie jest pałowana :hmm: dbam o nią.
Ostatnio w sumie od tego czasu jak ją kupiłem dziwnie się zachowuje czasem rwie się jak szalony do przodu nie ważne na jakich obrotach utrzymuję motor a drugim razem jest muł.
Błędy żadne nie wyskakują,przepływka chyba ok bo po odłączeniu kostki było czuć wyraźny spadek mocy...auto też dużo pali w trybie mieszanym przy delikatnej jeździe ok 12 L a miasto delikatnie ok 15 L.
Wczoraj troche się po woziłem po mieście i przy zewnętrznej temp.10 stopni na plusie temp.cieczy chłodzącej była jedną kreske może dwie poniżej 90 stopni.
W sumie to nigdy chyba jeszcze nie miałem 90 stopni no chyba że na dłuższym postoju a wentylator się nie nawet nie włączył.Cały dolot wygląda wporządku znaczy że raczej jest szczelny.
Co proponujecie sprawdzić aby wykryć usterke??
Ostatnio zmieniony sob wrz 29, 2012 17:26 przez Sandorr, łącznie zmieniany 1 raz.


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

Post autor: wojtas46 » wt lis 22, 2011 19:51

Co do temperatury na blacie to powinna być 90st , jak raz złapie to nic nie powinno spaść bez względu na technikę jazdy , tym bardziej gdy jeżdzisz po mieście . Tak na 95% uwalony termostat , ma to też wpływ na zwiększone spalanie



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

Post autor: bugalon » śr lis 23, 2011 00:51

Termostat nie ma wpływu na szarpanie silnikiem. Jeśli nie ma błędów, to trzeba zrobić logi dynamiczne. Najlepiej wtedy kiedy zamula.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Re: AGU...albo rwie asfalt albo zamula

Post autor: Sandorr » śr lis 23, 2011 03:19

wojtas46 pisze:Co do temperatury na blacie to powinna być 90st , jak raz złapie to nic nie powinno spaść bez względu na technikę jazdy , tym bardziej gdy jeżdzisz po mieście . Tak na 95% uwalony termostat , ma to też wpływ na zwiększone spalanie
Termostat już zakupiony i jutro idzie do wymiany czujnik temp. też mam nowy w razie czego... Dam znać czy coś pomogło
bugalon pisze:Termostat nie ma wpływu na szarpanie silnikiem. Jeśli nie ma błędów, to trzeba zrobić logi dynamiczne. Najlepiej wtedy kiedy zamula.
hm...nic nie pisałem że coś szarpie nic takiego się nie dzieje... :chytry:

Auto będzie sprawdzane...cały dolot i pod kompem może coś wykaże...Jak myślisz sprawdzać kompem podczas jazdy czy normalnie jak w serwisie na postoju?


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

Post autor: bugalon » śr lis 23, 2011 11:57

na postoju prawie nic nie zobaczysz jeśli VAG nie pluje żadnym błędem, logi dynamiczne to konieczność.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

Post autor: Sandorr » pt lis 25, 2011 21:30

No nic zobaczymy,termin się przeciągną na jutro doszła jeszcze uszczelka pod pokrywą zaworów bo coś z niej ciekło ale to bolączka tych modeli a przy okazji można wymienić.
Tak że jutro na warsztat i zobaczymy co z tego wyjdzie. :grin:


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...albo rwie asfalt albo zamula

Post autor: Sandorr » ndz lis 27, 2011 12:20

Uszczelka wymieniona jak i termostat na kompie błedów nie ma ale wykazał słaby sygnał od przepływki czyli czeka mnie chyba wymiana :crazy:


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » sob wrz 29, 2012 17:34

Zamontowałem wskaźnik doładowania turbo i na biegu jałowym wskazuje mi -2 (a chyba powinno być -0.6 ???? ) a przy max przyspieszaniu jest 0.5-0.6 czyli ten wynik raczej dobry.Dziś oglądałem węże od dolotu i pare przydało by się wymienić,wie ktos może jaką średnice mają te cienkie wężyki z zdjęć ?
ObrazekObrazekObrazek


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
VWaldini81
LDZ
LDZ
Posty: 308
Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
Lokalizacja: ŁDZ

AGU...węże dolotu

Post autor: VWaldini81 » pt paź 05, 2012 11:42

Przewód ma średnice wewn.3,2mm. Numer oe to N 020 353 01.


Obrazek

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

AGU...węże dolotu

Post autor: ADi997 » wt paź 09, 2012 01:46

Czujnik podłączyłeś do zaworu DV ?? Gdzieś czytałem, że nie polecają akurat tam montować. Ja dałem na regulatorze ciśnienia paliwa.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » pn paź 15, 2012 19:42

Hm a gdzie jest ten regulator?
Dziś załozyłem nowy przewód pomiedzy kolektorem ssącym a Dv( pominołem ta metalową zwężkę co jest oryginalnie można tak?czy ona spełnia jakąś funkcję?) i auto zaczeło z dołu lepiej ciagnąć ale znowu gura ma braki od ok 4500 tyś nic się nie dzieje a silnik wyje :) Wskaźnik mam podpięty pomiędzy kolektorem ssącym a DV i nadal wskazuje -0.2,gdy pominę DV czyli przewód idzie tylko do wskaźnika to jest -0.8 czyli Dv padł??


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

AGU...węże dolotu

Post autor: ADi997 » wt paź 16, 2012 00:33

Regulator masz na drugim zdjęciu. Widać, że wężyk podciśnieniowy do niego już nie pierwszej młodości.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » wt paź 16, 2012 18:53

Zaraz zejdę na dół to wymienię i ten wężyk :)Jak starczy przewodu to podłączę tak jak Ty mówisz i dam znać wieczorem co i jak
dzięki


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » wt paź 16, 2012 20:37

Więc tak te węże z pierwszego i drugiego zdięcia zmieniłem na silikonowe o średnicy wewnętrznej 3.2mm (nie wiem czy nie za mało)
Wskaźnik podłączyłem do przewodu pomiędzy kolektorem a regulatorem ciśnienia paliwa i pokazuje od -0.8 do 0.6-------czyli chyba dobrze :hmm:
No i najważniejsze podczas jazdy próbnej banan z twarzy nie schodził auto ładnie ciągnie,teraz dla pewności pasowało by jeszcze sprawdzić DV i N75
Obrazek


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości