[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2

Post autor: mabu79 » śr sie 24, 2011 22:51

Witam.
Problemem jej pacjentka jetta A2.silnik wszczepiony to AGU.Przy zamontowaniu normalnego czujnika odpowiedniego dla tego silnika na liczniku wskazówka jest wychylona maksymalnie w prawa stronę.Czy istnieje jakis sprytny patent na podmienienie samego czujnika(od innego silnika) tak,aby standardowe zegary (od 16v przed 89r) pokazywaly normalna temperature?A moze zastosowac jakis opornik?Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje.

Pozdrawiam


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2

Post autor: TAZ » czw sie 25, 2011 06:03

GTO mi mówił jaki mam opornik wstawić bo mam to samo przy zegarach z MK3 ale mi się zapomniało jaki to był opornik. U mnie normalna temp na liczniku to 120 stopni, a wentylatory włączają się przy 130 stopniach :panna: Jakoś się do tego przyzwyczaiłem. Tak więc kolego napisz pw do GTO i napisz nam potem jaki to był opornik.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2

Post autor: toffic » czw sie 25, 2011 12:05

Wartość opornika= różnica między opornością czarnego a niebieskiego czujnika z mkII



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Re: [mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa

Post autor: GTO » czw sie 25, 2011 13:29

juz nie pamietam dokładnie, zawsze dobieram pod samochód :) 20-30 ohm


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2

Post autor: bugalon » czw sie 25, 2011 13:56

Jest tylko jeden problem, opornik skutecznie nam gasi lampkę sygnalizującą przegrzanie (tą mrugającą w zegarach z mk2). Może dać jakiś stabilizator napięcia w same zegary który ograniczy nam napięcie wyjściowe na czujnik? Wtedy powinniśmy zachować w pełni działające kontrolki.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

[mk2]czujnik temp.silnika AGU a wskazanie zegarów golfa mk2

Post autor: mabu79 » czw sie 25, 2011 19:31

Wielkie dzięki Panowie :).Nie ma to jak się dowiedziec konkretów od fachowców.Pozdrawiam serdecznie


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości