Strona 1 z 1

swap z 1,4 na 1,8 t

: sob sie 20, 2011 11:50
autor: sieski
Witam pytanie do znawcow co bym potrzebowal do swapa na 1,8t wszystko wchodzi do mk IV

silnik ze skrzynia i połosiami
wiazka z komputerem
pompa paliwa
pytanie jest takie czy pedaly i lucznik tez jest konieczny ? bo obilo mi sie to kiedy o uszy ? pozdrawiam

swap z 1,4 na 1,8 t

: sob sie 20, 2011 13:08
autor: Yuri
Do tego układ dolotowy (zamiast seryjnego IC od razu pakuj FMIC), układ wydechowy (najlepiej to po swojemu wyrzeźbić), heble przód i kilka innych fantów w zależności od rodzaju tego 1.8T.

P.s. Nie lepiej opylić to 1.4 i kupić 1.8T w całości? Chyba taniej i szybciej wyjdzie.

swap z 1,4 na 1,8 t

: ndz sie 21, 2011 19:48
autor: sieski
tylko ta golfinka jest u mnie w rodzinie od nowosci niebita wiem co sie z nia dzialo a poprostu mam takie nadchnienie na zmiane silnika piszesz mi tu o heblach jak bym niewiedzial tego mi chodzi tylko o swap silnika z seata 1,8t -180km co potzebuje do odpalenia go ... reszta sie zrobi ;p

swap z 1,4 na 1,8 t

: śr sie 24, 2011 16:42
autor: sieski
:chytry: :chytry: oj czyli nikt nie pomoze? bo nie wiem czy polosie stykna i czy skrzynia tez styknie do golfa od seata ...

swap z 1,4 na 1,8 t

: śr sie 24, 2011 19:05
autor: sinboy
jeśli chodzi o półosie z 1.4 nie wiem z 2.0 8v po zmianie flansz w skrzyni na te z 2.0 wszystko działa
ogólnie skrzynie idą te same

od razu zrób FMIC - będziesz miał dobry dostęp do wszystkiego - jakie masz Turbo k03.... odczytaj z tabliczki to zobaczymy co możesz tam uzyskać

wiązka z komputerem - i sprawdź jaka jest kość od przeplywki bo możesz to przerobić lub wymienić odcinek instalacji
aha i nie zapomnij o takich duperelach jak np. przewód podciśnienia od serwa
- jaką masz przepustnice na tym 1.8t - na linkę czy elektroniczną - to musi się zgadzać z pedałami/ dlatego ktoś Ci mowił o zmianie / zakładam że 1.8t 180km będziesz miał elektroniczną ...
- licznik powinien pasować / oczywiście musisz mieć PIN / bo po zmianie sterownika uzbroi się IMMO

ps. właśnie zrobiłem swapa - Gdybym nie wydał tyle kasy w te auto wcześniej na pewno nie robiłbym swapa - lepiej sprzedać auto i kupić 1.8t :)

przy zmianie od razu wymiana rozrządu no i warto pomyśleć o sprzęgle :) eheh skoro wszystko na wierzchu /chyba ze będziesz miał pewne auto z udokumentowanym przebiegiem :) ) więc zamach 1z + sprzęgło g60 lub VR

swap z 1,4 na 1,8 t

: pt sie 26, 2011 00:25
autor: sieski
silnik jest jeszcze w seacie leonie 180km wersje jak cupra r ibizy mojego kuzyna maja k03s zaduzo tam nie wyzygam ale bedzie zwawiej i sam to bede ogarnial tylko elektryke z kumplem .. wiez ze roche to wyjdzie ale za ten stan auta co mam sie oplaca to zrobic i wartosc podniesc... czyli polosie od seata nie podejda ? dodam ze to jest skrzynia 6 ... co do wydawania kasy pasjaaaa moj drogi kolego mam jeszcze mk1 ktore 2 lata sie buduje ....

swap z 1,4 na 1,8 t

: wt paź 25, 2011 00:51
autor: Fahoo
wszystko pasuje tylko przełozyc