swap z 1,4 na 1,8 t

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

swap z 1,4 na 1,8 t

Post autor: sieski » sob sie 20, 2011 11:50

Witam pytanie do znawcow co bym potrzebowal do swapa na 1,8t wszystko wchodzi do mk IV

silnik ze skrzynia i połosiami
wiazka z komputerem
pompa paliwa
pytanie jest takie czy pedaly i lucznik tez jest konieczny ? bo obilo mi sie to kiedy o uszy ? pozdrawiam


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

swap z 1,4 na 1,8 t

Post autor: Yuri » sob sie 20, 2011 13:08

Do tego układ dolotowy (zamiast seryjnego IC od razu pakuj FMIC), układ wydechowy (najlepiej to po swojemu wyrzeźbić), heble przód i kilka innych fantów w zależności od rodzaju tego 1.8T.

P.s. Nie lepiej opylić to 1.4 i kupić 1.8T w całości? Chyba taniej i szybciej wyjdzie.



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

swap z 1,4 na 1,8 t

Post autor: sieski » ndz sie 21, 2011 19:48

tylko ta golfinka jest u mnie w rodzinie od nowosci niebita wiem co sie z nia dzialo a poprostu mam takie nadchnienie na zmiane silnika piszesz mi tu o heblach jak bym niewiedzial tego mi chodzi tylko o swap silnika z seata 1,8t -180km co potzebuje do odpalenia go ... reszta sie zrobi ;p


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

swap z 1,4 na 1,8 t

Post autor: sieski » śr sie 24, 2011 16:42

:chytry: :chytry: oj czyli nikt nie pomoze? bo nie wiem czy polosie stykna i czy skrzynia tez styknie do golfa od seata ...


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
sinboy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 10, 2008 16:12
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

swap z 1,4 na 1,8 t

Post autor: sinboy » śr sie 24, 2011 19:05

jeśli chodzi o półosie z 1.4 nie wiem z 2.0 8v po zmianie flansz w skrzyni na te z 2.0 wszystko działa
ogólnie skrzynie idą te same

od razu zrób FMIC - będziesz miał dobry dostęp do wszystkiego - jakie masz Turbo k03.... odczytaj z tabliczki to zobaczymy co możesz tam uzyskać

wiązka z komputerem - i sprawdź jaka jest kość od przeplywki bo możesz to przerobić lub wymienić odcinek instalacji
aha i nie zapomnij o takich duperelach jak np. przewód podciśnienia od serwa
- jaką masz przepustnice na tym 1.8t - na linkę czy elektroniczną - to musi się zgadzać z pedałami/ dlatego ktoś Ci mowił o zmianie / zakładam że 1.8t 180km będziesz miał elektroniczną ...
- licznik powinien pasować / oczywiście musisz mieć PIN / bo po zmianie sterownika uzbroi się IMMO

ps. właśnie zrobiłem swapa - Gdybym nie wydał tyle kasy w te auto wcześniej na pewno nie robiłbym swapa - lepiej sprzedać auto i kupić 1.8t :)

przy zmianie od razu wymiana rozrządu no i warto pomyśleć o sprzęgle :) eheh skoro wszystko na wierzchu /chyba ze będziesz miał pewne auto z udokumentowanym przebiegiem :) ) więc zamach 1z + sprzęgło g60 lub VR


VW Bora 2.0 8v <[b] 1.8T 180km[/b] < 1.8t 24x km
[b]www.Foto-Tyszka.pl[/b]

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

swap z 1,4 na 1,8 t

Post autor: sieski » pt sie 26, 2011 00:25

silnik jest jeszcze w seacie leonie 180km wersje jak cupra r ibizy mojego kuzyna maja k03s zaduzo tam nie wyzygam ale bedzie zwawiej i sam to bede ogarnial tylko elektryke z kumplem .. wiez ze roche to wyjdzie ale za ten stan auta co mam sie oplaca to zrobic i wartosc podniesc... czyli polosie od seata nie podejda ? dodam ze to jest skrzynia 6 ... co do wydawania kasy pasjaaaa moj drogi kolego mam jeszcze mk1 ktore 2 lata sie buduje ....


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

swap z 1,4 na 1,8 t

Post autor: Fahoo » wt paź 25, 2011 00:51

wszystko pasuje tylko przełozyc


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości