Strona 1 z 1

zmiana kołą kompresji

: wt lip 12, 2011 06:45
autor: simens
Witam! mam pytanie czy zmiana koła kompresji w turbinie K03 np na koło z k03s da lepszy efekt niz zastosowanie wiekszego koła kompresji np tak jak w ponizszych zestawieniach:

VW Audi 1.8T
- K03 class SP51x 51x38mm
- K03 class SP54x 54x41mm

VW Audi Motorsport
-K04 SP56R 1.8T VAG ALL
-K04 SP60R 2.7T 4.2T RS4 / RS6

zostawiajac seryjna czesc goraca? zakładam ze wszystko zostanie wywazone.

jak bedzie wygladala sprawa reakcji takiej turbiny (lag)

zmiana kołą kompresji

: śr lip 13, 2011 20:29
autor: evolution
qrwa... w k03 o lagu mowic???? przeciez to wstaje momentalnie ---> taka pipidowa ze predzej to zabawka niz suszara
montuj cos wiekszego i cisnij konie a nie rzezbij k03

zmiana kołą kompresji

: pn sie 01, 2011 00:02
autor: simens
bez zmiany kolektora bedzie trudno to raz a dwa chcialem sie zapytac czy ktos cos takiego juz skladal?