zmiana kołą kompresji

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

zmiana kołą kompresji

Post autor: simens » wt lip 12, 2011 06:45

Witam! mam pytanie czy zmiana koła kompresji w turbinie K03 np na koło z k03s da lepszy efekt niz zastosowanie wiekszego koła kompresji np tak jak w ponizszych zestawieniach:

VW Audi 1.8T
- K03 class SP51x 51x38mm
- K03 class SP54x 54x41mm

VW Audi Motorsport
-K04 SP56R 1.8T VAG ALL
-K04 SP60R 2.7T 4.2T RS4 / RS6

zostawiajac seryjna czesc goraca? zakładam ze wszystko zostanie wywazone.

jak bedzie wygladala sprawa reakcji takiej turbiny (lag)


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

zmiana kołą kompresji

Post autor: evolution » śr lip 13, 2011 20:29

qrwa... w k03 o lagu mowic???? przeciez to wstaje momentalnie ---> taka pipidowa ze predzej to zabawka niz suszara
montuj cos wiekszego i cisnij konie a nie rzezbij k03


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

zmiana kołą kompresji

Post autor: simens » pn sie 01, 2011 00:02

bez zmiany kolektora bedzie trudno to raz a dwa chcialem sie zapytac czy ktos cos takiego juz skladal?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości